Gå til innhold

Hva trur dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk igjenn mensen for snart 4 uker siden (har en på 1 år)

Jeg og min samber var litt uforsiktige 1 gang denne mnd. Og når jeg regnet ut etterpå så var det slutten av min fruktbare periode.

Kan si jeg har blitt planlagt gravid på 1. forsøk 3 ganger. Så kan si jeg er veldig fruktbar. Men men.

Nå vet jeg ikke om min syklus er i rett gjenge eller hva. Skal vel etter planen ha den i helga.

Så etter det lille "uhellet" så var jeg øm nedentil dagen etter, to dager etter hadde jeg en brunlig blødning 2-3 dager. Kun truseinnlegg. Tenkte kanskje det var syklusen som var litt ute av kontroll pga fødselen.

Men i går, 9 dager etter dette "uhellet" så ble jeg øm nedentil, og det stakk på venstre side. Kjentes nesten ut som jeg hadde eggløsning.

Følte meg veldig oppblåst i magen også. Var slutten på arbeidsdagen i går. Gikk over etter par timer.

Men jeg kjenner idag jeg er øm der nede. Når lilletroll stod på magen min, og trykte der var det litt vondt.

Jeg husker da jeg ble gravid med han at fra eggløsning til jeg ventet mesne så kjentes det ut som jeg hadde eggløsning hele tiden. De har ikke kejntes sånn hver dag denne gangen, men de siste dagene har jeg jo kjent jeg er veldig øm.

Skal tru om vi did it again hehe.

Jeg har gått å følt usikker om jeg skulle ha flere. Nen dager nei dette er sistemann, andre dager hadde vært kjekt med et søsken som er nær han i alder. De to eldste er nære i alder, men han er et lite sprang immellom.

Har vært plaget med bekkenløsning sånn innimkellom, men dise to siste dagene har jeg fått det skikkelig igjenn..

Skal tru skal tru...

Noen som vil ha tilsendt litt fruktbarhetstøv fra meg? Jeg har i overflod :)

Planen var jo han skulle sterilisere seg når vi var helt sikre på å ikke ha flere. Jeg har prøvd det meste av prevensjon og får desverre bivirkninger av alt.

Vi har vært forsiktige, men denne gangen så ble vi vel lit revet med hehe.

Men for all del, skulle jeg blitt gravi nå så er den hjertlig velkommen, men da skal han iallefall få kutte strengen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fæl til å ikke lese igjennom det jeg skreiver. Av en eller annen grunn så kommer ikke dobbeltbokstaver med. ;) Og mangler bokstaver og sånt. Slik er det når jeg skal skrive litt for fort..

Men regner med dere skjønte hva jeg skrev likevel ;)

Skrevet

He he, jeg tar gjerne imot litt fruktbarhetstøv!!!

Utrolig vanskelig å si noe om oddsene her, men kan vel hverken utelukke det ene eller det andre ;-) Ville nok tatt en test om 4-5dager hvis det ikke har skjedd noe i mellomtida. Spennende dager! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...