Be Cool Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Tok CB-digital i dag og den lyste mot meg at nå er det EL på gang. Det betyr vel at vi bør knalle i gang (he,he) i kveld og to-tre dager fremover, ikke sant? Stakkars mannen fikk litt influensasymptomer i går, så jeg lot ham "hvile" :-) men i dag må han til pers, det er helt klart. Ergrer meg litt at vi ikke fikk sendt inn fortroppen i går, men man kan vel ikke tvinge en syk mann heller, he,he. Vi har vel fortsatt gode sjanser for å få det til denne pp hvis vi setter i gang i kveld?? Noen gode tips for å øke sjansene for å få det til denne gangen? Hostesaft? Bringebærte? Grønn te? Grapefrukt? Alle kjerringråd mottas med takk for nå skal'n sitte denne pp! :-)
-68mamma Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Sålenge dere puler, så tror jeg det holder jeg :-) Lykke til !!
Trulte76 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 du er fruktbar i 6 dager, og jeg har lest det er nok dere gjør det 2-3 ganger i den fruktbare perioden. Annen hver dag er bedre enn hver dag har jeg også lest. Pga sæden er mere fruktbar når det får gå 2-3 dager i melllom Lykke til
Be Cool Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Takk for bra råd, begge to :-) Da er det bare å hoppe i bingen og prøve å ikke tenke noe mer på dette de neste to-tre ukene. As if ;-) Tror for øvrig jeg skal følge rådet fra deg tidligere 68-mamma, og vente lenge med testingen denne gangen. Ingenting som er mer nedslående enn en negativ eller uklar g-test. Pføy!
nicki82 Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Likte også det rådet om å vente:) Enten er man det, eller så er man det ikke..og et par dager fra eller til takler man fint uten å teste:) Man må bare være flink til å finne på noe de dagene man venter på IKM. Greit å ha en plan for uka, slik at man har noe å glede seg til hele tiden, og ikke bare til den dagen om 14 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå