Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80890.aspx
Gjest Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Fra lenka over: "Tiomersal brytes ned til etylkvikksølv i kroppen. Metylkvikksølv og etylkvikksølv er beslektede forbindelser, men oppfører seg forskjellig i kroppen. Etylkvikksølv fjernes raskere fra blodet enn metylkvikksølv og skilles dermed raskere ut av kroppen via avføring." Ja, og etanol og metanol oppfører seg også forskjellig i kroppen - de er begge gifter. Etanol forbrennes/brytes ned før metanol. Metanol gir kvalme, brekninger, magesmerter, svimmelhet, syns- og hjerneskader og noen ganger død. Etanol gir diverse ubehag som nedsatt reaksjonsevne, svimmelhet, kvalme, oppkast, lever- og hjerneskader og noen ganger død. Etanol gir også noen "artige" bivirkninger, men jeg vil ikke påsta at etylkvikksølv vil gjøre det samme... (ja, jeg vet forskjell på alkohol og alkyl) Jeg er ingen spesialist på dette, men ut fra hva jeg har lært og lest er det nok til å tro at kvikksøl i vaksiner ikke fører noe godt med seg!
pusseluskan Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Interessant lesing fra legemiddelverket.Ingen av vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet inneholder thiomersal. Influensavaksinene tror jeg inneholder kvikksølv.Jeg styrer unna dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå