snuppi min Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Ja, så var det kommet så langt. Jeg har uregelmessig mens, og vanskelig å si om jeg har eggløsning... Så har vi fått bekreftet at mannen min har dårlige svømmere - og at vi mest sannsynlig ikke blir gravide på egenhånd. Jeg er kjempe lei meg, og har fått beskjed om at det er ca 25% sjanse for å bli gravid ved prøverør. Jeg har alltid sett for meg at jeg hvertfall skulle ha tre barn, nå ser det ut som om jeg kanskje bare får ett (som jeg er glad for at jeg har fått) Er det noen som har erfaring med prøverør?
anneman Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Hei på deg Vi har nett gått gjennom prøverørsforsøk...dessverre ble det ikke positiv graviditetstest men likevel verdt forsøket. Hadde langt regime med nesespray for å bli nedregulert..den var det eneste eg reagerte på ellers gikk alt smertefritt. Uttak av egg hadde eg trodd var veldig vondt men det var det ikke. Kanskje det blir nytt forsøk på oss vi får se om økonomien lar det skje. Lykke til
snuppi min Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Hei Takk for tilbakemelding, trist at det ikke ble positiv test på deres forsøk. Hvor lenge måtte dere vente på å få time? Er så redd for å måtte vente i over ett år.
MK73 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Kom gjerne inn til oss på forumet som heter "Assistert befruktning" - der er det mange av oss som driver med prøverør.
anneman Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Hei Vi har ikke prøvd i det offentlige vi gikk rett på privat og det var ingen vente tid...alt gikk helt fantastiskt... Enig med MK73 gå inn på siden assistert befruktning der får du vite alt du ønsker å vite...er til god hjelp den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå