Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Spsier dere noe som helst usunt i ukedagene??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 huff jaaa. finner bestandig en unnskyldning, svak for chips asså
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 hehe... her ligger den STORE helnøttsjokoladen ved siden av meg i sofaen, Pepsi Max(1,5l) på gulvet og chipsposen ved siden av;) Jeg koser meg hver eneste dag med litt av dette. Ikke alltid jeg har lyst på, og ikke alltid mange bitene. Men litt hver dag blir det. Pepsi Max er det eneste jeg drikker omtrent. Har litt juice, melk eller saft til måltidene, men ellers er det brusen min, ja. Ikke den sunneste kniven i skuffen her, nei;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Hvordan klarer dere å holde vekten da?? HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 JA! Sitter akkurat nå å spiser potetgull og drikker cocacola. Jeg er førøvrig,sunn, frisk og tynn.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Jeg kan ikke for jeg legger på meg av ingenting!!
Norwegian by injection Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Drikker brus (cola light) og sjokolade nesten hver eneste dag.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Drikker Pepsi Max hver dag. Spiser usunt litt for ofte, men prøver å styre meg til å bare gjøre det i helgen.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Den holder vi med trening. Ikke noe værre enn det. Om du da ikke vil spy opp det du har spist, noe jeg ikke orker:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Jeg unner meg aldri noe i ukedagene, litt fredag og lørdag Men sliter med vekten :-( HI
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Det med vekt er genetisk. Syntes frodige damer er fantastise jeg. Man kan faktisk være frodig, sunn og sprek. Jeg har altid slitt andre veien. Da jeg var yngere var det flott å ha bmi som en bananflue, men som eldre blir man bare dratt og rynkete.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 jeg dro til kiwi istad og kjøpte meg sjokolade kake som nå står i ovnen. skal spise det med is. og jeg er gravid =) heng meg
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 22:25 her. Jeg gjør INGENTING. Trener aldri, bruker bilen mest mulig, og sitter mest mulig;) Ikke helt sant, men ikke langt derifra heller. Har aldri vært innom et helsestudio i hele mitt liv. Vet ikke hvordan jeg holder vekten, annet enn generelt går det like mye inn som det jeg forbruker. Helt normalvektig er jeg, og har alltid vært det. 161 cm og ca 58-60 kg. Har egentlig heller aldri passet på hva jeg spiser. Aldri slanket meg. Prøver å spise sunn mat, men det er mer for næringsbehov og ikke så mye for slankheten.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Jeg drikker cola zero eller pepsi max, men ikke hver dag. Kjører et ganske strikt lavkarbo-kosthold, så chips og sjokolade er bannlyst. Vekta går nedover da, og hurra for det
Tigerpote Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 Ja, så absolutt. Brus drikker jeg ikke så mye av noen gang, fordi jeg er redd for tennene mine. Drikker ikke mye juice heller av samme årsak. Men masse masse vann:) Men sjokolade, kaker, snacks, is, å ja! Og gradvis har det syntes på vekten ja. Men jeg må nok ha en grei forbrenning likevel, for mengdene jeg har puttet i meg de siste ÅRENE skulle i grunn tilsi at jeg veide 140 kg. Minst.
Gjest Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 Tja. Jeg spiser sjokolade, men som regel av 80% typen og så spiser jeg sørlands chips (chips som smaker så godt kan jo ikke være usunt). Ellers er kostholdet skrekkelig sunt så da er det vel greit med noe å veie opp for det med :-P
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2009 #18 Skrevet 8. september 2009 Ja, så absolutt. Mye sjokolade og snop. Ikke så mye chips og brus Har prøvd flere gang å holde meg til bare i helgene, men sprekker bestandig. Ikke alltid jeg gomler innpå, men må liksom alltid ha en bitteliten sjokolade eller noe annet søtt til daglig. Er nok sukkeravhengig. Må virkelig skjerpe meg!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2009 #19 Skrevet 8. september 2009 svar på spørsmål om hvordan jeg holder vekten: Til at jeg trossalt er normalvektig har jeg faktisk en god del fett på lår og rumpe, som ikke synes spesielt når jeg har klær på. Men hvis man klemmer på lår og rumpe så er det ganske mye å få tak på.hehe:) Ellers har trening alltid vært en del av meg. Ikke noe treningsnarkoman. Det hender jeg har perioder hvor jeg ikke trener noe som helst, men så fort jeg kjenner at klærne begynner å nesten bli for små, så klarer jeg alltid å hente meg inn med trening og små justeringer i kostholdet. Men til at jeg spiser mye mat, MYE snop så vil jeg si at jeg har vært ganske heldig med vekta. Men det er utrolig hvor mye trening hjelper for å holde en stabil vekt. Man kan nesten spise akkurat det man vil.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 8. september 2009 #20 Skrevet 8. september 2009 Jeg er tynn, har alltid vært tynn, og fatter ikke hvordan jeg har klart det. Så usunn som jeg er, er det helt fantastisk at jeg ikke veier 90+ ! Kanskje det er fordi jeg ikke har bil, sjelden tar buss, og bare går, går og går? Ikke vet jeg. Men jeg drikker Coca Cola i store mengder (jeg pantet under en måneds forbruk av tomflasker her om dagen - 120,5 kr), og jeg elsker godteri og potetgull. Ikke spiser jeg særlig sunt ellers heller, det blir ofte hamburger eller pizza fra gatekjøkkenet på hjørnet. Jeg tror jeg er ganske råtten innvendig, hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #21 Skrevet 8. september 2009 Sjokolade og brus vær kveld når unga har lagt seg. Da er det liksom min tid,finner frem godisen og synker i sofaen. Potetgull ca 2 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå