Utolmodig venter på en spire Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Ikkje nå igjen tenke eg!!!!!! ( Fekk beskje fra gyn.at det va for tidlig å se, så eg må måle hcg i dag og på torsdag. Håpe så at den dobble seg. Men det va ikkje mye blod/brun utflod, så eg håpe så at det e normalt! Går på albyl-e og klexane sprøyte, så då blør eg jo lettere. Et stooooooooooooort sukk.... Tvi tvi!!!
nn86 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 jeg en er sliter men kan ikke mye om medisiner osv som man kan ta, men vil bare si TVI TVI! *gode ønske tanker til deg*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Sier også masse tvi tvi:) Klem fra meg
jenny84 Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 gratulerer da! håper det går bra.... si meg, hvorfor tar du både albyl e og klexane? var ikke èn type blodfortynning nok? har du noe spesielt da kanskje? Leiden? Mye spørsmål her...sorry. god helg klem
Solisolden Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Heisann! sniker fra 1.tri tilhørte slitere før. Gratulerer så mye! Jeg hadde brun utflod den første uka jeg var gravid. Er i dag over 8 uker så det har gått helt fint Satser på det går fint med deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå