Neni Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Når jeg har mistet i mai og i juli. Er nå snart 5 uker på vei igjen å skal til legen i morgen...føler selv at jeg kanskje bør sykemelde meg 100 prosent frem til uke 12....men er litt usikker...? (har spontanabortert mange flere ganger også...men det var før førstemann ble født) Noen som vet??
J -76 Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Ville drøftet med legen jeg. For min del tror jeg det ville være godt å være i jobb for å få tiden til å gå. Jeg tror det hadde det hadde blitt litt laaange dager å gå 100% sykemeldt alllerede og at en da lett kan begynne å gruble og bekymre seg, men dette er jo svært individuelt og innerst inne vet du hva som er best for deg. Lykke til! Håper du finner ut hva som er best for deg. Klem J
Neni Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2009 Ble sykemeldt 100 %..Må ta det helt kulig sa legen...går greit å være hjemme...Da føler jeg at jeg ikke gjør noe som "kanskje" kan påvirke en abort...Når jeg var på jobb hadde jeg den følelsen hele tiden...(hektisk og stressende jobb)..så føler at jeg bekymret meg mer når jeg var på jobb... Skjer det nå så vet jeg at det er ingenting jeg kan gjøre i det hele tatt... men sålangt så føles d bra... hormonell og oppblåst:)heheh tusen takk for svar:)
J -76 Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Så flott da Neni, ta vare på deg selv! Stor klem J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå