Neni Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Når jeg har mistet i mai og i juli? Er nå snart 5 uker på vei igjen å skal til legen i morgen...føler selv at jeg kanskje bør sykemelde meg 100 prosent frem til uke 12....men er litt usikker...? (har spontanabortert mange flere ganger også...men det var før førstemann ble født) Noen som vet??
Calexico Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Gjør det du føler for:) Har du hatt flere spontan aborter, kan det jo være lurt å ta det med ro. Jeg er sykmeldt til jeg er 12 uker, tredje gang jeg er gravid i år.Jeg synes det er veldig greit, da slipper jeg og stresse mer enn jeg trenger. Godt for psyken, er urolig nok fra før av. Lykke til:)
Neni Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Takk...jeg er så nervøs jeg går bare å skjelver om dagene...er så redd for å miste.... Skal til lege klokken 11.00 Kryss fingrer å bein for meg:)
Neni Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Ble 100 prosent sykemelding på meg da...skal til sjukehuset neste uke for mulig hormoninnsprøytning... da er d bare å slappe av å roe seg... tvi tvi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå