Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

lurer på om det er flere der ute som velger løsningen med bilsete i sykkeltralla til våre håpefulle? Jeg gjorde dette med førstemann for åtte år siden, da vi ikke hadde bil, og det funket kjempe-fint fra han var ca 5 mnd. Nå er siste tilskudd også 5 mnd, og jeg har kjøpt ny tralle, men bilsetet er for stort! Har et IziSleep sete som har for stor sokkel til at jeg får lukket igjen dekselet på tralla, og det er jo litt dumt i og med at Norge har gått inn i regntiden nå...

Savner syklingen for å komme tilbake i form, og for å slippe å "krangle" med sambo om hvem som skal ha bilen! Noen som har tips til andre måter å feste minsten på, ev andre bilsetetyper som passer? Finnes sikkert noe brukt og billig der ute som jeg kan få tak i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man kan bruke bilsete i tralla har jeg ikke tenkt på, hvordan fester du den? I vår vogn kan man kjøpe med en hengekøye som passer til de aller minste og til de kan sitte selv, men aner ikke om det er noe som finnes til alle type vogner... :)

Skrevet

Fester den med selene som er i tralla. Har en Specter tralle, som har plass til to med trepunktssele og sele over maven i tillegg. Utrolig hvor godt det sitter hvis en bare er litt oppfinnsom! Bygger opp bein-brønnen også, slik at stolen har et solid og jevnt underlag. Var det noen som sa Petra Smart??

Oj - hengekøye! Lurt! Hvilken trallala har du?

Skrevet

Vi har en chariot,også 2seters. Nå er lille frøken 10mnd da så hun sitter fint som det er med litt ekstra polstring på sidene :)

Skal si du vet å ordne opp, hadde jeg aldri tenkt på - men så er jeg langt fra noen Petra Smart også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...