Gjest Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Jeg bare lurte på en sak.. Hvor stor er igrunn sannsynligheten for å bli gravid etter mensen? (..med det mener jeg 1-4 dager etter man er ferdig med mensen..) ..trodde sannsynligheten var temmelig liten igrunn? Men de to siste dagene har jeg hatt en god del "mensensmerter"/murringer.. noe jeg ellers ikke pleier å ha.. En annen ting.. hvor tidlig kan man ta test evnt? Har en datter fra før av på 3 år, men akkurat nå føler jeg meg helt blank på alt som har med graviditet å gjøre:) Takk for svar!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Det kommer jo heeelt an på syklusen din:) Selv har jeg en syklus på 25/26 dager, og har mensen i 8, 9 dager. Eggløsningen min er ca på dag 11/12. Dvs 2-4 dager etter mens. =)
Ønsker troll 2010 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Det er ikke EL du kjenner da?
Gjest Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg vet ikke jeg.. pleier igrunn ikke kjenne slik som dette.. skikkelig murringer og mensensmerter.. varm er jeg også.. overhetet.. og er under en uke siden jeg hadde mensen.. (ble ferdig med den) har en syklus på 28 dager.. så har mensen i ca 4-5 dager.. men sannsynligheten er vel igrunn liten for å bli gravid rett etter mensen..? trodde igrunn det.. får ta en test i mårra for sikkerhetskyld.. skader jo ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå