grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 ååå må bare dele det med dere:D jeg satt å så på 4 stjerners middag her i forje uke... å da var det reklame for at man kunne sende inn sin beste 3 retters middags oppskrift inn til meny og da ville det bli trekt vinnere hver uke som får et gavekor på 1000kr... hadde skikkelig god magefølelse når jeg sendte inn å jammen VANT jeg!!! å er bare sÅÅÅÅ happi... haha ja er nok hormonene som gjør meg litt gal men jeg føler meg skikkelig barnslig stolt og lykkelig for å ha vunnet... jeg vinner aldri noe så dette er bare helt utrolig http://meny.no/Tema-med-Menykokken/4-stjerners-middag-halv-atte/Vinneroppskrifter/Uke-36/
monca*84*j12 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hei så morro da!!!!! Gratulerer såå mye!!!!! 1000kr er ganske mye det. Skulle gjerne hatt det selv=) Så hormonene rir deg? hehe... Tenk det skal de gjøre i over 9mnd!!! Startet Pergo i dag jeg da.. er kjempe spent. Håper jeg slipper unna mye av symptomene. Gubben drar på Jakt i morgen, kanskje like greit for hans del.. *ler* Kom ikke inn på linken din jeg... klemklem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 ja d er faktisk ganske mye ja hormonene rir meg skikkelig... værre blir det om to dager når jeg begynner med sprøytene...:S håper du slipper unna litt ja.. og d er kanskje lurt av gubben å dra på jakt ja:P haha legger ved linken en gang til kanskje den funker nå..? http://meny.no/Tema-med-Menykokken/4-stjerners-middag-halv-atte/Vinneroppskrifter/Uke-36/
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 bare gå inn på www.meny.no klikk så på 4stjernersmiddag så klikker du på ukes vinnere... så på uke 36
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Gratulerer,så gøy. Vinner aldri noe selv, men prøver meg igjen på x-tra trekning ikveld hehe. Ha en flott kveld. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå