<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Men har ikke IKM før på lørdag!! Lenge til... Har lette murringer av og til, så kan jo tyde på både graviditet og mens...og litt utflod.. Er sååå spent;)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Krysser fingre for deg. Du kan jo teste i morgen m morgen urin,men ikke bli så skuffa hvis den er negativ. Hos meg ville ikke streken vises før ikm dagen. Lykke til
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg har også IKM på lørdag!!! Her har det vært konstant mensmurring siden forrige onsdag. Men tør ikke håpe, da masse stikninger resulterte i negativ test forrige pp. Så skal nok vente noen dager til med å teste. Men har jeg lyst? Nååååja!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Hadde bestemt meg for å vente til lørdag, men så leser man om alle som er blitt gravid her inne nå...Kanskje jeg klarer å holde ut til fredag, er jeg gravid så får jeg jo vite det da uansett,og er jeg ikke gravid, så får vi prøve igjen! Første pp, så er veldig spent, men har ikke så store forventninger. Sist jeg ble gravid, var den mnd jeg minst ventet det! Lykke til til deg også!
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 Eller lykke til til dere begge to, så jeg hadde fått flere svar.. Hehe...
Igjenallerede!! Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 jeg er som dere... veldig lyst til å teste!! Har ikm mellom torsdag og lørdag, så prøver meg i morgen. Jeg merker at det har skjedd noe med kroppen nå. Fått større pupper. Det ser mannen min også, og er glad for det:) Så det er ikke bare noe jeg inbiller meg.. Jeg har også vært kvalm noen kvelder og også kastet opp to kvelder. Har prøvd akupunktur denne PP så kan hende det har hjulpet!! Lykke til med testing alle sammen!!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Oi, så spennende, høres ut som det kan være noe på gang!! Du må oppdatere oss da Lykke til med testingen!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 jeg har IKM neste torsdag! og jeg har også lyst å teste meeeen, jeg må vente til denne fredagen som kommer og det er ikke noe kjekt å vente ! har murringer jeg også, og sinnsykt hormonell... håpe håpe og lykke til
Igjenallerede!! Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 negativ test i dag:( Merker at jeg mister litt troen, men det er jo fortsatt håp, så lenge det ikke er noen tr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå