Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 2 mnd sover så "dårlig" på formiddagen. Våkner stadig og hyler i vogna, ikke utsovet og ofte heller ikke sulten da han nesten nettopp har fått mat.

Sovner ikke av seg selv igjen, må som regel tas opp og roes, evnt puttes i bæresjal. Sover ikke så lenge der heller.

Han har sine gode soveperioder om ettermiddagen, fra kl to-tre kan han sove et par-tre timer i strekk, våkne til ved syv-åtte tiden for så å sovne for natten rundt kl 10.

Det jeg lurer på, er om det går an å snu dette, slik at han sover godt på dagtid og heller er mer våken ettermiddag/kveld?

Er ikke så koselig å gå tur med vogna og stadig være redd for at han skal våkne.

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noen tips. Skulle gjerne visst hvordan jeg kan få gutten til å sove lengre perioder på dagtid. Fra vi står opp og til han legger seg har han som regel 4dupper på 30min. Han kan sove lengre hvis han ligger på armen, men ikke alltid.

Skrevet

Har heller ingen tips, dessverre. Min frøken eide ikke soverutiner på dagen før hun ble 3 måneder, så her gikk det seg til av seg selv, men det var fryktelig slitsomt i perioder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...