Gå til innhold

UTRULEG trett og sliten (11 +5 )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg i min 12 uke. Jeg er 100% sykemeldt grunnet at jeg er fullstendig gåen og trett. Har 2 barn fra før og jeg kan ikke huske jeg var SÅ gåen da. Nå kan jeg sover 12 timer om natten og 3-4 timer på dagtid. De timene jeg er våken er jeg slapp, trett og får ikke gjort noen ting utenom akkurat ta meg av barna og primærstell.

Flere som har det sånn??? Lurer jo på om det er noe alvorlig galt med meg!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, høres ut som meg!! Jeg er ikke sykemeldt da, jobber bare 60% natt, men er så trøtt så trøtt. Kan ikke huske at jeg heller var så gåen i forrige svangerskap. Jeg er bare 6+5 og lurer på hvordan jeg skal holde ut... men det sies jo at energien kommer tilbake i 2.trimester, det er lov å håpe. Flere av venninne mine sier at de også var mer slitne i 2.svangerskap. Sikkert fordi vi ikke bare har oss selv å ta vare på lenger. Nå er klokka straks åtte og jeg legger meg for kvelden. Har dessverre ikke mulighet til å sove lenger enn til 5-6 om morgenen...zzz!!

Men som du sier; hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg vært alvorlig redd!!

Skrevet

ja har det også sånn :(

er student, så her er det ikke noe vits å bli sykemeldt...

er bare 8 uker jeg da, men har vært helt utkjørt i 2-3 uker nå :(

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.... kvalm, trett og svimmel hele tiden :(

Skrevet

Her også...forrige kveld la jeg meg kl21,var oppe og kjørte minstejenta på skolen og sov 3,5 timer på dagen igår!! Skjønner ikke at det er mulig...aldri vært sånn jeg heller,er 9+4....gleder meg bare til 2 trimester,kanskje man får litt overskudd...=0))

Tok blodprøver igår jeg da for å se om jerninnhold er ok....man kan jo bli slapp av d....

Skrevet

Heisann,

kanskje du skulle bedt legen din ta stoffskifteprøver av deg? Jeg var også helt utrolig sliten og trøtt hele forrige svangerskap. Ble tidlig sykemeldt og var helt utafor.. Fikk i ettertid konstatert betennelse i skjoldbrukskjertelen og lavt stoffskifte. Be legen ta en prøve som heter Anti-TPO i tillegg til de vanlige TSH og T4. NB! Mange leger unngår å ta Anti-TPO selv man spør, men det var den som slo ut på meg...fikk et nytt liv etter at jeg fikk medisiner :-)

Skrevet

det er grusomt å gå slik... var overhode IKKE sånn sist... hadde tydeligvis et drømme svangerskap uten tretthet eller spying... kun BT fall... men det var det:)

Nå kan jeg legge meg 22 og stå opp kl 07, levere mini i bhgen kl 0830 og gå så å legge meg igjen og gjerne sove til 12. (!!!!!) og enda er jeg mer trett! Henter han sånn i 14 tiden, og han er skikkelig trøtt periode etter middag... noen ganger får jeg sovet en liten time da også...

jeg prøver virkelig å være der for gutten vår, og det har blitt litt bedre, heldigvis så stiller mannen min opp 100 % når han er hjemme... og er veldig forståelsesfull:)

Og sex lyst-hva er det? sist kunne vi gjøre det 2 ganger daglig-seriøst! Nå har jeg overhode ikke lyst...

håper dette gir seg snart og at jeg blir meg selv igjen... (iallefall litt mer=)..

er btw 11+4 i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...