November nurk, i Desember Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Sikkert vært snakka om før. Men jeg lurte nå på å kjøpe en trille. Den skal kunne brukes til å sove i(nedfellbar rygg) Må være gode hjul!!!!! (liker ikke de "snubble"vognene) Og den bør ta mindre plass. Den bør ikke koste flesk heller Har sports delen nå. Men veldig tungt å dra ut og inn av bil ol. Bare for korte turer. Noen som har tips.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Jeg har ei Simo reisetrille som nr. 2 vogn, den er litt større enn andre triller, men er veldig behagelig å trille med gode hjul! :-) Den har nedfellbar rygg, jeg har hatt den siden snuppa var 4 mnd gammel, super til bytrille. Vi bor på landet, og her hjemme har jeg en Emmaljunga edge duo, helt super, men tungvindt å ha med seg til byen! http://simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Simo+Reisetrille.htm
November nurk, i Desember Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Snærten den der altså. Vet du hva den ligger på i pris? Har selv Emmaljunga. og Kjempe fornøyd med den. Men er som du sier her altså. Takk for svar.
AO3 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg har også Simo reisetrille - den ligger på ca 2500-3500 (kommer an på gode tilbud etc). Pluss: full liggestilling, lett å slå sammen, passer fint i bilen. Minus: Jeg er ikke helt fan av hjulene, og funker nok dårlig på snø/is. En fin vår/sommer-vogn + kjøpesentervogn, men ikke høst/vinter... Jeg har den første modellen som kom (485), og er ikke helt fan av stoffet i den, men tror kanskje det har blitt litt endret på 487? Syntes kanskje det så sånn ut på butikken her om dagen. Et av framhjulene har en tendens til å henge seg opp i låst stilling. Jeg har også en Emmaljunga scooter, og den synes jeg er kjempebra!! Den har ikke full liggestilling, men god nok. Bedre hjul, kan også brukes om vinteren. Hver vogn til sitt bruk, det kommer også an på hvor du bor, og hva du skal bruke den til. Skulle jeg (som bor i Nord-Norge) hatt bare én vogn, hadde det klart blitt Scooteren.
November nurk, i Desember Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 hei. Jeg får titte litt, og ta noen flere turer innom butikkene. Jeg bor forøverig i oslo området. Så vognen bør kunne kjøres på alt fra sentergulv til brostein. Men syns det er litt mye å gi 2-3000kr for den. Eller,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå