* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 bruker mye tekst-tv, men finner ikke ut om det er det på tv-norge....vet dere det?? og hva er "koden" i såfall....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Nope, ikke der og ikke på tv3. Kun på nrk1 og de kanalene + tv2.
* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 æsj da...jaja,tusen takk for svaret, det har jeg lurt på mange ganger serru...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ja, jeg og. Og jeg irriterer meg hver gang det er norske programmer/norke kommentatorer på utenlandske program - siden jeg er hørselshemmet. Ikke alltid jeg får med meg ting, og samboeren som er døv på det ene og svært tunghørt på det andre øret får aldri med seg noe. Blir irritert!! ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 det er jo en ting de burde prioritere synes jeg. som regel så har jeg på teksten,for orker ikke å ha tvèn så høyt på...hehe. men dere som har hørsel problemer,burde ta kontakt med kanalene og høre om det er noe de kommer til å begynne med.tv-norge har jo tekst tv,men ikke teksting på programmer,fant jeg ut av nå i stad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå