Allegra baby Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Vi venter en pike og hadde i utgangspunktet bestemt oss for Lucia. Begge liker dette navnet, og har fått maaaaange positive tilbakemeldinger både her og blandt venner, etc... Meeeen- navnet vi egentlig liker best, som vi alltid har elsket, er Anaïs... Og her er om dagen ble jeg lei meg av tanken på å ikke kalle vår lille pike dette... Er klar over at det er fler utsettelser på dette navnet generelt- mange vet ikke hvordan det skal uttales (ana-iiiiis) , veldig sjeldent, etc, men det er som sagt det navnet vi virkelig elsker... Og vi er en internasjonal familie (barna er mindre enn halvt norske) og vi bor i utlandet... Hva syntes dere?
mammaimai09 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Lucia er et fint navn Anais har jeg ikke hørt før Syntes dere skal velge det navnet dere selv liker best:)
Blomstersara Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Ta det navnet dere elsker! :-) Man skal da ikke være halv-fornøyd med sitt eget barns navn... Siden dere bor i utlandet er det mer naturlig at dere velger et mer utenlandsk navn også. :-) Hva med Anaïs Lucia eller Lucia Anaïs (litt dumt med LuciA-Anaïs,men...)? Så får dere begge to på en gang.
Gjest Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg synes Lucia blir for Sankta Lucia. Anaïs er ganske kult
M ♥ ♂-2010 Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Da velger dere selvfølgelig det navnet dere begge elsker :-D
Miranda C Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 velg det navnet dere liker best ! ;o) Lucia Anais syns jeg var kult
Gjest Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Anaïs er råflott! =)=) Hva heter storesøster/bror?=)
Euphoria: M. Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 begge er fine:) Jeg liker Anaïs godt. Ta det navnet dere føler for.
pyddi Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Ta det som dere liker best. Vil angre om ikke
Allegra baby Skrevet 9. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. september 2009 Tusen takk for mange svar... Magefølelsen sier Anaïs, men jeg sa de til et par venninner og de sa det ville bli forvekslet med Anis og Ané, etc... Storebror er Oscar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå