3 gullskatter Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 håper noen av dere som har opplevd dette kan svare. mister dere symptonene unnerveis? Eller går dere rundt og føler dere veldig gravide, med kvalme, ømme pupper osv. Og får plutselig beskjed på en ultralyd at det ikke er noe liv eller ved blødning?? Lurer fælt på dette siden jeg er så veeeldig nervøs for MA. Vet ikke hvorfor egentlig. Skal på tidlig ul neste tirsdag. Nå er jeg veldig kvalm og uggen, ingen blødninger. Så jeg skulle vell tror at alt er i sin skjønneste orden. Eller....???
Kronesis Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Jeg oppdaget missed abortion i forrige uke. Var da i uke 10. Fosteret hadde vært dødt i 2 uker. Jeg merket ingen forskjell etter at fosteret døde. Jeg hadde ikke vært spesielt plaget med kvalme, men var veldig trøtt og hadde ømme pupper. Dette forandret seg ikke. Jeg fikk mistanke om at noe var galt da jeg hadde en bitteliten blødning. Kom da på ultralyd og fikk bekreftet at det ikke lenger var liv. Dette er vel alle gravides skrekk. Det var også min. Når det skal sies så går det mye oftere bra enn ikke bra..Jeg syns ikke du skal bekymre deg. Lev som gravid og nyt at du er det. Skulle det gå galt så klarer man det også!! Lykke til!
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hei:) Jeg har hatt 2 MA på 1 1/2 år nå,har vært like trøtt og ømme pupper hele tiden,merket ikke at det hadde vært dødt i 2-3 uker begge gangene.hadde ikke blødning eller noen tegn på at noe skulle være galt.Hadde litt problemer med magen før jeg ble gravid,så da skulle di sjekke magen med ul,men gadd ikke si jeg var gravid,for da fikk jeg tidlig ul,men da såg dem ingen foster.måtte tilbake igjen etter 2 uker,men da var det dødt...derfor fikk jeg tdlig ul andre gangen også...
TinaP Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 hadde to MA i 2006. Første gang fikk jeg liten blødning med stikking i magen. Hadde ømme bryst og var kvalm. Fikk komme til ultralyd, men der var det en tom fostersekk. 2. gang blødde jeg ikke og hadde ingen smerter. hadde de vanlige plagene. i uke 6 var det hjertebank, men i uke 10 så hadde ikke embryoet vokst noe mer siden sist, må ha dødd rett etter første kontroll. Men jeg var heldig og fikk en skjønn liten gutt i 2007 og er nå gravid igjen. Jeg var hos legen i dag, og hun skulle sende henvisning til tidlig ultralyd. Hvis du er bekymret så ta kontakt med legen. De er der for å hjelpe.
MES81 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 TinaP. Vi har hatt det helt likt. MA i 06 på meg også. Fikk en herlig gutt i 07:) Er nå gravid igjen. Må si jeg er litt urolig, men har bestilt tidlig UL i uke 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå