Gå til innhold

Vogn i bilen, trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å kikka litt på Emmaljung og den må du ta av baggen når man legger den sammen og så sette bagen på igjen etterpå, stemmer det, er da fryktelig tungvint? Skal man sette bagen på bakken så lenge da eller? Da blir jo baggen fort stygg! Synes det var synd siden vogna er så fin :-)

Hvordan er det med TFK vogn? Kan man legge den sammen med bagen på?

Er det noen vogner som man kan legge sammen med baggen på? Jeg hadde en Briovogn for noen år siden og det tror jeg gikk :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres da veldig rart ut at man må ta av bagen for å få slått den sammen. Har ikke Emmaljunga selv så kan ikke bekrefte da.

Jeg har Simo Duo og den er det ingen problem å slå sammen selv om bagen er på. Og sånn mener jeg det er på de fleste vogner.

Skrevet

Jeg har en Basson Roma og den går i alle fall å legge sammen med bagen på...

Skrevet

Hei, det kommer vel an på hvilken Emmaljunga du har sett på men jeg har CityCrossen og den kan legges sammen uten å ta av bag/sportsvogndel i alle fall.

Skrevet

OTH kan også legges sammen med bagen på. Den blir bare litt større :)

Skrevet

tfk kan ikke legges sammen med bagen på, men jeg har ikke følt at dette har vært et problem

Skrevet

TFK har jo quick fix pen sin, så den er bare å dra rett og på:) Vogna blir også veldig liten sammenleggbar. Sportsdelen trenger du ikke ta av:) Veldig fort gjort og legge sammen, og slå opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...