Gå til innhold

Noen som kjenner til dr. Lundgren på Ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite at det er henne jeg skal til den 14.10. regner med at både jeg og sambo skal i vei den dagen.

Han får da vite svar på prøven sin :-O Vi er spente, he he..

Vi bare lurer på hvordan ev. andre syns hun er som lege og person, særlig sambo da. Han er jo nervøs, self. ikke særlig rart.. Bare jeg slipper å komme til han legen jeg var forrige gang er JEG fornøyd. -Han var hardhendt, hadde det fryktelig travelt, og virka ganske svimete..

Videoannonse
Annonse
Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Randi Lundgren er en ålreit dame. :)

Skrevet

Jeg går til utredning hos Lundgren. Hun er vist en kjempe ekspert på infirtilitet og en av landets beste gynekologer. Du skal være kjempe glad du har kommet til henne.

Jeg syntes hun er en kjempe koslig dame litt oppi åra.. varm og rolig.

Men du må ikke tru at du får noen quick fix. Hun er opptatt av at ting tar den tiden det tar. Har vært hos henne siden Mai, og først i dag begynnte jeg på pergo. Av ulike grunner.

Jeg er absolutt glad for og ha henne, og har stor tro på det hun gjør. Eneste bakdel er at det er ikke lett og få tak i henne, da hun kun er på Ahus Onsdager. Men hun kan event. nåes på sin privat praksis i Lillestrøm om det er prekert.

Lyke til

klemklem

Skrevet

Hei monca*pergo*håp :)

Da er jeg veldig glad vi har kommet til henne :) Høres ut som en dame både jeg og sambo kan like :) Jeg er en type person som ikke vil ha kjapp løsning på sånne ting, så det passa jo fint. Jeg slutta faktisk på Volvat fordi gyn der ville ha meg på pergo uten at sambo tok sædprøve først. Jeg syns ikke det virka så proft akkurat..

Men det at hun ikke er lett å få tak må jo bare bety at hun er veldig populær ;)

Klem og lykke til du også

Ps: Krysser alle fingre og tær for at pergo gjør jobben sin til deg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...