Lissi♥♥♥♥ Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei, hei! Vet ikke om det er så mange her inne som husker meg igjen fra prøvingen i 2006-2008 (på DIB i 2008-2009). Vi har fått to ICSI/TESA/PESA barn fra behandling ved klinikk Hausken i Haugesund. Skulle noen være interessert i å lese litt mer om det er det dekket av en 3 siders reportasje i Norsk Ukeblad nr 37. Det er ikke alle som er så heldige at det klaffer på to forsøk etter hverandre, så jeg må bare beundre dere som står på om og om igjen med nye forsøk. Ass befruktning er en tøff (og ofte tidkrevende og kostbar) prosess, men bare noe mange må gjennom for å få sine ønskebarn. Ønsker at alle prøvere lykkes med sine forsøk så fort og smertefritt det lar seg gjøre;o) mvh
lightblue Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hei Lissi Innlegget ovenfor ble veldig kort Jeg har lest artikkelen, og kjente deg igjen på historien din Selv om du lyktes på to forsøk etter hverandre, så har veien til 4 barn for deg vært langtfra enkel! Det gjorde meg vondt å lese, men samtidig var det godt å se at det har gått så bra til slutt Det gir oss andre slitere håp til å stå på videre! Fint å lese at det godt lar seg gjøre å få flotte barn etter fylte 40, selv fyller jeg 40 år neste år Lykke til videre, vi prates kanskje her inne
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Takk for gode ord lightblue:o) Ja, vi har hatt våre tap som ikke kan bøtes på - men sorgene blekner bittelitt etterhvert som årene går. Tøffest å tenke på morbror og ung farmor som bare fikk oppleve 1 av mine 4 barn...sukk... Jeg sa ja til intervju for å vise at også vi over 40 kan lykkes med ass befruktning, og særlig gode odds har jo vi som har barn fra før. At du har en treåring (såg i din profil) viser jo at du kan få barn, så jeg håper snart du lykkes med dine søskenforsøk:) Selv om jeg aldri kan få barn mer(joda, jeg har nok av dem:), følger jeg litt med her inne for å se hvordan det går med nye og gamle slitere. Er kjempeglad for hver eneste gang en ny jente/dame kan flytte over på BIM;o) Føler også veldig med dem som dette tar veldig lang tid for:-( Lykke til videre du også lightblue!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå