lilleღpersille Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hadde IKM nå lørdag som var. Den har ennå ikke kommet... Tok en tidlig test forge onsdag, som var negativ. Tok en test igjen i går- midt på dagen, negativ. Begge testene digitale. Har hatt mye murringer og stikkinger i lysken over lenger tid. Kjennes ut som mensen kan komme når tid som helst, men slik har det jo vært over flere dager nå. Ingen tegn til noe. Blir så frustrert! Er det mulig at jeg likevel kan være gravid? Blir gal av dette her!
Plutselig_gravid Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Ja, du kan jo være gravid likevel. Noen tester ikke positivt før mange dager og av og til uker etter IKM. Nå vet jo ikke jeg om du har tatt eggløsningstester og slikt men kan jo hende at du har hatt forsinket eggløsning denne syklusen og at du derfor vil teste senere. Går jo også an å ha flere eggløsninger på en syklus og at du har blitt gravid når du har trodd du ikke har eggløsning Så håpet er nå ikke helt ute i hvert fall Lykke til.
lilleღpersille Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Takk for svar:) Det kan jo være som du sier, at jeg har hatt en sein el denne mnd. Ikke godt å si, men har jo hatt stabil syklus på 31 dager. Så det er jo fullt mulig at jeg har lenger syklus denne gangen. Har heller ikke brukt noen eggløsningstester Blir jo selfølgelig skuffet når testene er negative, men gir ikke opp før det motsatte er bevist! Da når mensen kommer.
Ronja&Odin Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 akkuratt slik er det meg og... hadde ikm igår jeg da, men har testet negativ på test på lørdag... har hatt drit vondt i magen og siden lørdag.... akk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå