<3OSS<3 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 er det vanlig å måtte vente på mensen etter å ha tatt ut p-stav? Jeg mistet den helt når jeg hadde implantatet (ca 2 år) og har enda ikke fått den igjen. Er enda bare litt over 1 mnd siden jeg tok den ut, men er ikke verdens mest tålmodige person. I dag var jeg sikker på at den kom pga at jeg ble veldig "fuktig" nedentil, men det viste seg å bare være mengder med tynn, blank utflod. Har tidligere fjernet en eggleder pga XU og er litt bekymret for om kroppen fungerer slik den skal da vi gjerne vil ha barn. Vet det er litt tidlig enda, men hater å gå og vente :@ Noen med erfaringer?
Carina har to små gull Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Siden du har tynn blank utflod.. det er ikke EL du har nå da??? Kan utfloden strekkes?
<3OSS<3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Virker ikke som det er EL, nei. Hadde forresten utrolig krampe i magen og blodaktig utflod ca 2-3 etter uttak av staven, men har ikke merket noe siden.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Man må jo først få EL, så kan man få menstruasjon.. Og hvis jeg har lest riktig så er EL-slimet blank og mulig å strekke.. Så for meg så høres det ut som at du har EL. Men så til det du lurte på: Ettersom jeg husker så fikk jeg faktisk mensen samme dagen som jeg tok ut min p-stav, men fikk mens før jeg var hos gynekolog og fjernet staven.. Hvis du skjønner.. Så jeg kom i gjenge igjen med en gang, fikk mens ca 4 uker etterpå.. Dette var i oktober for to år siden (2007).. Meen, jeg ble ikke gravid før mars året etter (2008), mistet i april samme år, og ble gravid igjen mai/juni igjen.. Fikk datteren min i februar 09, Jeg syns det tok lang tid før jeg ble gravid, men vet jo nå at det er helt normalt at det ikke klaffer første gangen. Men siterer deg her: "Hadde forresten utrolig krampe i magen og blodaktig utflod ca 2-3 etter uttak av staven, men har ikke merket noe siden." 2-3 dager eller uker?
-68mamma Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Man behøver ikke å få EL før man får mens. Ofte får man mens uten å ha hatt EL også.
<3OSS<3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2009 Er litt bekymret for det med EL jeg da, siden jeg har vært gjennom en XU og bare har en eggleder. Litt nervøs for å miste den andre også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå