Gå til innhold

Noen som bor i Nord-Norge her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere i vognen nå (vinterpose, dyne) og hvor kaldt er det? Hva har dere på babyen?

Skal reise til Nord-Norge snart og er usikker på hva jeg skal pakke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For øyeblikket holder det med saueskinn i bunnen av vognbaggen og dyne/teppe over. Har bare tykke sokker og jakke/lue/votter på henne når jeg legger henne ut, ellers så blir hun svett.

Skrevet

Lammeskinn i bunn og dyne:)

Ellers bare lue, for dersom jeg tar på han jakke eller fleecedress så blir han så svett...

Men det er jo ei uforutsigbar årstid da;) Kan lett bli veldig kaldt også:)

Skrevet

Takk for svar! Er ikke så lett å pakke til disse små på denne årstiden!

Skrevet

Hehe, jo du skjønner!! Her i Nord-Norge har vi isbjørner som går i gata ;)

Neida :D

Bruker også saueskinn i bunn og dyne over. Har storsett på han vanlige klær + fleecejakke og lue når han skal sove :) Og da er han goooood og varm når vi tar han opp! Men kan lett være ustabilt her, plutselig er det nede under 10 noen dager så oppi 18.... Ville nok pakket noe ull i tilfelle kaldere temperaturer i nord :) Ha en god tur da!

Skrevet

Jeg har en fleecepose i vogna nå for tiden.

Som nevnt over her er det en veeeldig uforutsigbar årstid. Noen dager ligger hun i bare body+strømpis, andre dager må jeg ta på henne ullklær. Vi hadde faktisk vår første natt med frost natt til mandag...

En vinterpose er kanskje litt tungvindt å pakke med seg i fohold til en dyne? Ta med dyne å pledd du + ullklær :)

God tur!

Skrevet

Nå er "nord-norge" et bredt begrep da, tenker tempen kan variere med en 10-15 grader minst i landsdelen for tia... he he..

Men her går det i skinnpose ja, regulerer heller med mere eller mindre klær.... og så har jeg altid med et lite ullteppe så jeg kan ta av overdelen av posen og bruke teppe istedet- i tilfelle det blir varmere i været, (kan jo variere veldig også bare i løpet av en trilletur... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...