Hyacinth Bucket Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Vi blir 20 stk. Hvor mange egg til eggerøre? Hvor mange hekto roastbiff? Resten har jeg noenlunde oversikten på :-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Lurar på om svigermor laga eggerøre av 30-40 egg eg.......me var ca like mange. Det blir ikkje så mykje av eit egg veit du, er det to egg per pers el noko dei regnar kanskje........ Roastbiff hadde eg ikkje så der kan eg ikkje hjelpe deg, det kjem jo også an på kva anna du har da......
Hyacinth Bucket Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Skal i tyillegg ha kalkunfilet, waldorfsalat, karbonader, spekemat, potetsalat, røkelaks, varmrøkt krydderlaks og div ost og kjeks + frukt.
ApriIbaby Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Husker læreren min i skolekjøkken sa 2 egg pr pers, men jeg kan ikke stå inne for det.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Hei, når jeg gikk på kokkeskolen så lærte vi at en skulle bruke 3-4 egg pr pers på eggerøre. Du kan også ha kabbaret med kjøtt eller fisk, jeg bruker også å ha salat ved siden av,
ApriIbaby Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Jeg lagde kioldtbord i august og lærte da at roastbiff skulle man beregne i ant skiver pr pers og ikke etter vekt. Man skulle regne 3-4 skiver pr pers. Størrrelsen varierer med folk fosyner seg visst med samme at skiver uansett....
LadyLuck & Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 hva med en egg og skinke pai til de små (om det skal være barn der)
ApriIbaby Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 sotty...2 egg pr posjon, ikke pr person...
sol2002 Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 da jeg skulle lage det til dåpen fikk jeg beskjed av noen som jobber på et cateringfirma at de hadde en gyllen regel om at pålegg (roasbeef, svinesteik osv) skulle en da ha 2 skiver av hver også 2 egg pr pers.
ApriIbaby Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 ...og jeg er hverken alkoholiker eller dyslektiker selv om det ser slik ut ;-) Bare altfir rask på labben...
Hyacinth Bucket Skrevet 8. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2009 Er elendig på å bake pai, men barna elsker karbonader,kalkun og frukt så jkeg redder meg inn der;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå