Gå til innhold

Noen som kan dette? Ang bad og vaskerom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å legge inn bud på (nesten) drømmehuset. Badet oppe er med dusj og uten plass til badekar. Vi har savnet badekar de siste årene, og tenkte igrunn at når vi kjøper eget måtte det være badekar!!

Det er et våtrom nede, uten toalettt, men dette er bare klargjort for vaskemaskin og tørketrommel. Rommet er kjempestort, og det jeg lurer på er om det er mulighet for å legge inn badekar? Gjøre det selv, eller få fagfolk evnt?

Skrevet

Selvfølgelig er det mulig å gjøre det, men det kan være mye jobb.

Skrevet

Det skulle man tro. Vi har gjort det samme, og satt inn et stort boblebad og toalett. Mye arbeid, men det meste måtte gjøres av fagfolk fordi det er våtrom.

Skrevet

Har du sluk i gulvet og vannrør i nærheten så er det null problem å få laget et lekkert bad med badekar...

Men sett av ca 150.000 til oppussing av bad da ihvertfall for det er dyrt!

Jeg hadde da også sett på muligheten for å få lagt inn toalett.

Skrevet

Det var godt å høre. Er sikkert et stort prosjekt ja.. Men det ser ut til at vi får huset til en bra pris, så da har vi jo mulighet til å legge inn litt ekstra tid og penger...! Vil være verdt det. Lillegutt elsker å bade, og jeg savner og luksusfølelsen jeg får i et skummende boblebad og et godt blad å lese i.. Kanskje ett glass vin...hehe, drømte meg helt bort nå :)

Skrevet

Ja, zitara, jeg har tenkt på det med toalett også... Greit for de små å ha toalett i samme etasje som deres soverom da de også er der nede! Hmm, ser ut til at vi gjerne byr da!! Spennende dette her :)

Skrevet

Vi kjøpte et hus med bad på ca 2 kvm. Tuller ikke, det var mindre enne et bøttekott. Mem vi tok ett av soverommene oppe å laget et deilig bad på 14 kvm med badekar, og vaskemaskin og alt. Gjorde alt selv bortsett fra varmekablene og det elektriske. Ble superlækkert og kom på ca 50' med innredning helfliset og alt..Mannen min jobber i byggebransjen da så han kan sånt. Ellers var det vel snakk om ca 150' for at "fagfolk" skulle gjordt alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...