Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Tror dere ikke at det er slik at det gjenspeiler det daglige kostholdet? De som er opptatt av å spise sunn mat, tror dere de serverer pølser i selskap? Det tror ikke jeg. Har vært i mange selskap og fått veldig mye god og ordentlig mat. Men også i pølsefest, og det er til folk jeg vet har et slapt forhold til det å spise ok mat. Kanskje ikke slik hos alle. Men det virker som om de som ikke kan å lage annet enn toro er helt fantasi løse når det kommer til selskap.
Gjest ->>- Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Nei, jeg tror ikke det gjenspeiler det generelle kostholdet.
The Bad Gal Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ja, folk som serverer pølse til barn eier ikke ernæringsvett. De burde da skjønne at når unger har fest, så ønsker de aller helst å få servert kokt torsk, ris og brokkoli!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Herregud, du virker ikke helt som den glupeste? Ja, tenk deg noe så uansvarlig og tullete da gitt, å servere pølser i en barnebursdag. Det er vel snakk om en barnebursdag her, er det ikke? Barn elsker stort sett pølser, det er kjapt, enkelt og godt. Det har det blitt servert i bursdager så lenge jeg kan huske. Bare det at du tror de som serverer pølser i en barnebursdag kun spiser søppel mat til daglig, det sier jo sitt. Du virker lite opplyst, kunnskapsløs og dum!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 hahaha akkurat. Det finnes ikke annet enn pølser til fest hos toro folket. Stakkars dere som har så snevert syn på mat.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Må være et tulleinnlegg, eller så er du dum som et brød hi!
Gjest Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Hjemme fikk vi alltid kjempesunn mat,men når jeg skulle ha bursdags selskap,så serverte mamma pølser,så nei,det tror jeg ikke du!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 hverken uansvarlig eller tullete. Synes bare det er simpelt. Hva når dere selv feirer noe, er det ikke da de fineste retter eller restaurant som står på planen? Hvorfor skal det være dårligere når det gjelder barna?
The Bad Gal Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Forøvrig må jeg nevne at naboen min som har doktorgrad i ernæringsfysiologi ved enkelte tilfeller serverer barna sine pizzaboller og pølser, snakk om å sløse med god kunnskap gitt! Har barna dine klaga på pølseservering i bursdager, HI?
Gjest Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Hos oss så har jeg alltid spurt Emma hva hun ønska å ha som mat,og da har hun selv sagt pølser. Sist nå så ville hun ha taco da,så da fikk hun det,men de andre gangene har det blitt pølser.
The Bad Gal Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Note to self: "Ved 2-årsdagen til vesla i november: bestill bord for 4 barn på Bagatelle"
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Nei, jeg har prøvd å servere noe annet to ganger og barna mine endte opp med å få bebreidelser fra besøket fordi de (gjestene, altså de andre barna) ikke fikk pølser slik som forventet, så derfor serverer vi nå kun pølser inntil de blir så store at de ønsker noe annet selv. I hvertfall her vi bor nå forventer barna pølser, sjokoladekake og godtepose, og bursdagsbarnet får høre det dersom dette ikke står på menyen. Kjipt nok...
Kleint Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 Simpelt? Det er viktigere med de fineste retter eller restaurant for barna? Tror du det er da de er fornøyd? Dum du er.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 Og hva ville du ha laget da???? Når vi spiser på restaurant hele familien så velger barna....ja, nettopp PØLSER fordi det er det beste de vet:) Men kom gjerne med forslag til noe ungene heller vil ha???
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 Jævla idiot HI. Du er vel en slik mor som er med barna dine i bursdag til de er 10 år for å se til at de ikke drikker brus i barneselskap eller får i seg en pølse. Husker det var noen som skrev i et innlegg at de visste om barn som får beskjed før de drar i bursdag om hvor mye de kunne spise osv. Folk er jo syke i hodet sitt. Man forsøker jo å lage et selskap for barn. Og da er pølser eller pizza ofte barnas eget valg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #18 Skrevet 8. september 2009 Vi får masse skryt av at vi ikke har pølser. Barna sitter også mye lengre ved bordet og hygger seg enn andre plasser. Så det passer ikke inn her hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #19 Skrevet 8. september 2009 haha nei. Er de hos andre så er de hos andre. Barna liker ikke brus heller så det er greit. De spiser selvsagt hva de får servert.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #20 Skrevet 8. september 2009 Ja du tror at de ikke drikker brus! Ei venninne av meg fortalte at hennes barn har et par venner hvor foreldrene til disse vennene sier at barna ikke er noe glad i brus. Hver gang disse barna er til min venninne i helgene og de serverer brus, så er det disse barna som hiver seg over brusen først. Brus og godteri blir ikke så veldig spennende om man har et normalt forhold til det. Barn som aldri får det blir helt ville når de er i situasjoner hvor det blir servert. Er nesten flaut å se på!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #22 Skrevet 8. september 2009 HI: Ikke vær så prippen, gå og ta deg ei pølse. Hvis du ikke lar ungene dine få pølser, så synes jeg synd på dem. Da er du en slem mamma. Sant som det ble nevnt over her. Det gjelder å ha et naturlig og moderat forhold til ALL mat. Barn som bare blir servert frukt og grønnsaksfat o.l. på lørdager kommer på ett eller annet punkt til å bli som grådige dyr hvis de får smaken på snop. Her i huset koser vi oss på lørdagene. En hel potetgullpose blir satt på bordet i en bolle. Gjerne sammen med en halvkilo smågodt. Fordelt på HELE familien. Huff og huff... vi er fæle foreldre som lar ungene spise sukker.. Uansett, så blir barna større, og på skolen, eller andre steder vil det alltid være noen som har med seg snop,... eller de får tak i det på annet vis. Du tror du kanskje kan styre hjernen dems når du ikke er der, men der tar du feil, mor! PÅ TIDE Å VÅKNE!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #23 Skrevet 8. september 2009 Hmm. Ungen her har snart bursdag. Må vel servere brokkoli, gulrøtter, poteter og torsk i bursdagen hennes, så folk ikke tror vi har dårlig kosthold. Ja, ehh, nei...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #24 Skrevet 8. september 2009 Nå koker det inni meg!!!! "server noe annet enn pøler så barna sitter lenger ved bordet" ??? Har aldri hørt noe slikt tull,vi hadde barnebusdag i går,jenta vår ble 4 år og det var 13 fireåringer her som hylte,klappet og vimset. Tror du seriøst at d hadde sittet mer ved bordet his jeg hadde servert noe annet? Og at barna ikke skal ha det "dårligere" enn vi voksne,at vi burde ha d på restaurant? Har du klikket??? Syns du ser 13 fireåringer på kinaresturant?!?!? Hva faen er gøy med det liksom? Når de kan kose seg på bursdag hjemme her med fiskdam,stort rom med leker og kan vimse og styre på. HI,du er ikke helt god ass...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #25 Skrevet 8. september 2009 Hjelpe meg, dette må jo bare bli dagens dummeste innlegg! Nå er ikke jeg fantasi løs eller fantasiløs, men har et barn som elsker pølse. Derfor får hun det til middag på bursdagen sin OG i bursdagsselskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå