Gå til innhold

Lurer på om jeg er gravid..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt menssmerter og murringer i magen helt siden lørdag og ingen mens har kommet. Slutta på pillen for 4mnd.

Tok en test søndag kveld som var negativ, men tenkte å ta en ny en idag..

Hva tror dere??? Kan jeg være gravid? Jeg håper sterkt hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle få mensen når som helst, gikk med bind og tok forebyggende smertestillende (menssmerter), men det kom aldri. Jeg var gravid. Når skal du ha mensen da?

Skrevet

Mensen burde ha kommet i disse dager. Og jeg har aldri smerter uten mens, så jeg innbiller meg jo at jeg er gravid..

Også må jeg oftere tisse og. Har lest at det og er et symptom.

Jeg tolker alt som symptomer nå..hehe..

Skrevet

samme som meg dette her da ;) jeg hadde en MA i mai, og har ikke gått på pillen etter det =) jeg har IKM den 17. september, så jeg går å håper ;) jeg har hatt murringer og slikt, har skikkelig vondt i ryggen og jeg er SUR hele tiden :P hehe... så vi får vel bare håpe håpe!!! Lykke til =)

Skrevet

Dette er kanskje et dumt spm. men hva er IKM og MA? Er relativt ny når det gjelder alle disse forkortelsene :P hehe..

Håper det går bra for oss begge da :)

Skrevet

IKM er den dagen du egentlig skal ha mensen, men du håper den ikke kommer ;) altså Ikke Kommende Mens =) eller noe sånn :P hehe...

en MA er en missed abortion =) var gravid og alt såg fint ut på UL (ultralyd) i uke 7, men da jeg var i uke 13 begynte jeg å blø... da var fosteret dødt for 5-6 uker siden men var inni der fortsatt =) så måtta ta tabletter for å få det ut...

ja vi får krysse alt vi har! =D

Skrevet

er ikke så lett alt dette her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...