Gå til innhold

Vondt i fingrene- dovner bort hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har vondt i alle fingrene og de prikker og dovner bort hele tiden. Om natta stivner de skikkelig og jeg må massere og bevege dem for å vekke dem igjen. Synes det er litt skummelt...Skal til legen på Mandag, men tenkte å høre om det er flere her inne som opplever det samme? Jeg har visst litt mye veske i kroppen, så det er sikkert det det kommer av, men... blir jo litt bekymret da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hendene mine blir også "borte" en gang i blandt. Men det skjer på dagtid. skal visst være normalt å miste følelsen i hendene en gang i blandt. Men fint å sjekke ut med legen da.

Skrevet

Hei! Jeg har også hatt det samme problemet. fingrene dovner bort både om natta og dagen! Har vært til legen,men han mente det var en nerve som lå på trykk pga mye vann i kroppen.

ikke noe å bekymre seg over :)

Skrevet

Jeg opplever også at fingrene dovner bort - hver natt og av og til om dagene også. Snakket med jordmor om dette, og hun sa at det var vanlig i svangerskapet, og kom pga vann i kroppen. Noe med at det ble trangt i håndleddet når man hovnet opp. Hun sa i alle fall at det ikke var noe å bekymre seg over, og at det gikk bort etter fødselen.

Skrevet

Høres ut som karpal tunnel syndrom. Jeg hadde det sist svangerskap. Ble verre jo mer vann jeg fikk i kroppen. Ikke noe digg i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...