Bumblebeee Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Det hadde jeg nesten ikke trodd gikk an. Men det er toppmoderne utstyr i disse dager Var på sykehuset i dag og fikk se en liten klump med bankende hjerte. Er så glad! Kjente morsfølelsen for den lille strømme gjennom meg, hehe.
Helverine Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Så herlig Skal til UL tirsdag, og kan nesten ikke vente....
3barnsmor? Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hvor i landet fikk du ul utenpå så tidlig?
to + en til Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Ja det er helt utrolig Jeg prøvde utvendig igår, er 6 uker og så akkurat det samme som deg. Det var så deilig å se at det var en liten inni der, tok inni for en uke siden og da var egghulen tom. Så har gått den siste uken og trodd at det gjerne var en ma, men jeg var bare kommet en uke kortere
Bumblebeee Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 Å så deilig da to + en til! Det må ha vært en nervepirrende uke. Vet ikke om de tar utvendig så tidlig overalt, men dette var Ahus. De har jo det nyeste av det nye nå med sitt ultramoderne sykehus.
Molait Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Alltid fått innvendig der jeg. Frem til uke 14 vaffal. Hadde innvendig på i dag. (9+5) men synes det er greit. De får sjekket mer innvendig. Ift morkaka og mormunnen og sånn.
to + en til Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Ja den siste uke har vært helt fæl, har ikke tenkt på noe annet. Hadde en god følelse egentlig, for har bare blitt mer og mer kvalm og dårlig. Tok utvendig kun for å sjekke på jobben (ikke vanlig å ta så tidlig). Var til legen min igår og tok innvendig ul Så nå er jeg bare veldig lettet og glad
jentavårblirstoresøster Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 ligger du i "gynokologisk leie" når de utføres innvendig UL?
Bumblebeee Skrevet 9. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2009 Ja, ved innvendig UL må de jo inn der med en slags stav. Men det går helt greit det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå