Hannakajsa Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei! Jeg driver og ser litt på vogner, og vurderer å kjøpe Emmaljunga smart duo til mitt kommende barn. Jeg synes den virker veldig fin og grei, og tror den kommer til å passe mitt vognbruk. Det eneste jeg stusset litt på, var at ryggstøtten i bagdelen ser litt kort ut? Den er hvertfall kortere enn ryggstøtta i Edge Duo og Simo Duo. Noen som har vogna som kan si noe om ryggstøtta? Jeg vet ikke hvor mye det har å si at den er/virker litt kort. Hadde satt stor pris på å høre noen av deres erfaringer.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 den ryggstøtta i bagen kan du bare glemme.. den funker ikke for noen ting!! babyen bare siger, dessuten støtter den ikke siden den er så kort.. jeg ville anbefalt deg en annen vogn jeg! en av de andre duovognene til emmaljunga! smart vognen er laget i billigere materialer, som ikke er så slitesterke som de andre. dessuten er det ikke kalesjeskjørt på den. og når du bytter til sportsdelen, blåser det inn alle veier i kalesjen. dssuten ser sportsvogndelen helt teit ut me denne teite kalesjen. edge duo, har klesjeskjørt integrert i kalesjen, så du kan velge om du vil h den på eller av. den har den samme teite ryggstøtten som smart vognen har. men uansett, når barnet begynner å ville opp i vognen, bytter du bare til sportsdelen.
Nangiliama Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Det jeg syntes var mest negativt med smart duo, er at sportsdelen ikke kan legges helt ned! Dvs at den ikke akkurat blir en genial sovevogn i bhg for eksempel...
Hannakajsa Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Tusen takk for svar! Kanskje like greit å styre unna smarten, og heller gå for duo edge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå