Gå til innhold

Skjer ikke så mye her på siden. Hvordan har dere det nå?

Anbefalte innlegg

Merker at man er tyngre gitt. Selv om jeg bare har lagt på meg 6 kilo..

Føler at maten jeg svleger tar lang tid ned i magesekken og har nesten kontinerlig halsbrann. Litt vondt i hoftene igjen etter at dette var bra i en mnd :) mulig jeg overdrev en skogstur på søndag.

Er fortsatt i 100% jobb, men motivasjonen er noe redusert. Blir litt korterere dager. I dag kjente jeg et slags trykk langt nede når jeg stod opp, ble litt engstelig men det gav seg igjen.Hva med dere??

Fortsetter under...

Har det også bare bra. Jobber fortsatt 100 %, men som du sier så begynner motivasjonen å dale litt. Skal jobbe noen uker med bare 4 dager nå for å bruke noe av ferien jeg ikke kan overføre til neste år. Så det blir godt. Begynner å sove litt dårlig og kjenner at ting blir tyngre.Sist gang jeg vegde meg hadde jeg enda ikke gått opp noe, jeg gikk mye ned i starten. Men regner med jeg nå er i pluss;) Er vel den veien det går nå mot slutten. Ellers er det mye aktivitet på babyverden.com om du kiker innom der:) Deili at tiden nærmere seg. 80 dager igjen i dag:):):) Blir vel klar til det ja:)Gleder mej masse.

Har lagt på meg ca 13-14kg og formen er bra. Føler jeg har masse overskudd og får trent godt for tiden.

Nyter dagene som gravid. Jobber 50% grunnet bekkenløsning, men nå er bekkenet blitt mye bedre pga god oppfølging og trening.

Spennende å se hvor kroppen endrer seg gjenom graviditeten og deilig å kjenne de små sparkene i magen.

Formen er fin, i min 32. uke nå. Vet ikke hva jeg har lagt på meg, men ved sist kontroll landet det på 10 kg, så det er vel litt over det, tenker jeg. Har trent i noen uker nå, og merker betydelig bedring på kondisen/formen, så føler meg egentlig ikke så utrolig tung. Sliter med fordøyelsen da, og det kan være litt slitsomt til tider. Ingen bekkenplager, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...