EnJente_m_2Jenter Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hvilket hakk har dere på inni kjøleskapet ? Her går det fra 1-7, vi har akkurat flyttet inn i nytt hus og kjøleskapet blir ikke ordentlig kaldt. Faktisk så er det bare lunka. Vi har nå satt på 7.
2005&2010 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Vi har på nr 5, er godt og kaldt der inne
EnJente_m_2Jenter Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Ja sant, da er 7 kaldest ! Huff...vårt står på 7 og er lunka....dritt ! Ser du en liten knapp der da ? Står den inne eller ute ? Den som får det til å lyse oransje ? Er et sånnt lite bilde av et "termostat" ved knappen på en måte. Huff akkurat det jeg trenger når jeg er høygravid, lunka drikke
2005&2010 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Har ingen knapp der, bare den til lyset i kjøleskapet. Men har en sånn termostat som det skal stå OK, når det er kaldt nok, men den har nok aldri virka, aldri sett OK..hehe
Mamsemums Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Hei, dette var et problem hos oss også. Melken var nesten pisselunken:( Det viste seg at det var noe galt med termostaten (eller noe slikt). Kom en fyr og byttet den ut og deretter ble det godt og kaldt. Kanskje det er problemet hos dere også?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 8. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2009 Hmmm ja det kan tenkes. Kanskje jeg skulle prøve å la den stå på 1 en stund også, for å se om det er kaldest. Hvor gammelt er det kjøleskapet da ? Hvor 1 er kaldest ?
Sistah*G07*J09* Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 vårt står på 5 tror jeg. Inni kjøleskapet er det en rundt liten knapp, som blir grønn og står OK på når kjøleskapet er passe kaldt
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Vårt er fra 2006 og står på mellom 2 og 3. Godt og kaldt. Har tre lys, hvor et har termostat ved siden av og knapp, men det lyser ikke. Knappen er ikke trykket inn. Neste lys har trekant og tror det lyser hvis noe er gale. Siste har en slags bølge over og lyser grønt. håper dere finner ut av det, utrolig kjedelig med lunka drikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå