Molait Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 sommerfugler i magen. Håpe det er noe foster der og. "gratulerer, her var det mange. sommerfugler faktisk"
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Krysser alt jeg har for deg Det må og skal og er plent nødt til å være et foster og noen sommerfugler der. Nemlig! Må må må
idamamma-00 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 He he... kjenner følelsen;)) Du er heldig som slipper å vente mer, jeg må vente i 2 heeele uker til før jeg har ul time, da er jeg i uke 13. Hvilken uke er du i nå? Lykke til!!! Det ligger nok en deilig liten klump og spreller der skal du se;)
Leona77 Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Spennende! Jeg har time til UL neste mandag, gruer og gleder meg.... Skal du på sykehus eller privat?
Carasnella Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Masse lykke til! Krysser fingre og tær for deg! Molait er 9+5 på vei for de som spurte om det:)
Molait Skrevet 8. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2009 9+6 målte de meg til. Så det er jo ganske så riktig. Sprella ingenting. Så ikke en bevegelse jeg. Men hjertet slo og alt annet så bra ut. Hadde så blandede følelser så ble ikke så opptur det kunne blitt. Sist jeg varpå ahus var på obduksjonssamtale. Og hadde så sårt et håp om at det kunne være to igjen, men var bare en. Skal være glad for den ene og jada, men er likevel sårt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå