Mellem Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Trenger å få en hvis oversikt før jeg reserverer bord på torsdag, så fint om du gir et lite vink her :-)
Anka_Branosp Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Kortid har dere andre termin, jeg har i desember?? Kan jeg være med på dette BIM-treffet da ??
Dina1 Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Eg har ikke termin før februar, regne me at vi får "lov" å være med forde:) Da får vi god til til å bli kjent:)
Anka_Branosp Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Ja det er supert! Jo flere vi er jo bedre blir det Anka
NAD Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Heia! Jeg vil gjerne være med på treffet på torsdag! Har ikke vært med på noen treff før. Har termin i slutten av november.
NAD Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Lurte også på hva tid klokka treffet starter?
Mellem Skrevet 9. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2009 Treffet starter kl 20.00 og er for alle som har en liten spire i magen eller en stor baby. :-) Er veldig hyggelig å knytte bånd med andre som har termin rundt den tiden man selv har termin, og starter du tidlig med å gå på treff, vil du møte mange i ulike faser som man kan høste erfaringer fra :-) så det er bare å møte opp. Det blir kjempekoselig. Jeg skal få reservert bord til ca 10 stykk, så skal vi vel klare å presse inn fler hvis det kommer fler. Regner med at vi havner i den sofaen som vi har gjort de to siste gangene, den innerst i lokalet ved DJ-boksen. Vi sees
nr3imagen Skrevet 9. september 2009 #12 Skrevet 9. september 2009 Ser ut som jeg ska kunne komme i morra.
Marsmammaen:) Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Ingen sprekkfærdige som skal på treff?! Noen som har termin nå i september?! Selv har jeg termin nåden 15. Hadde vært fint om der kom noen andre med termin i disse dager=)
Ishavspia Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Heia=) Kommer muligens en tur i kveld=)
Dina1 Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Argh, e selvfølelig blitt syk så eg trur eg skal holde meg inne med min bihule og halsebetennelse!! Kos dåkker masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå