*shehasmyheart* Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 God morgen:) Er det mange av dere som opplever smerter ved eggløsning? Har begynt md akupunktur denn mnd. Og tenkte jeg ikke skulle teste etter el denne pp. For å unngå "stress-sex";) I teorien skulle jeg hatt el i helga. Men i dag har jeg virkelig vondt nederst i magen. Skikkelig murring! Litt anderledes enn mens-smerter. Kan det være el tro? Vet jo at dere ikke kan vite det sikkert;) Men hva tror dere....???
mamsen & guttaboys Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Når jeg får El så får jeg "voksesmerter" i hele vensterfoten, det slår aldri feil:) haha, må nesten le, det høres rart ut, men helt sant:) For din leg, så er jeg litt usikker, det er jo mulig, har du en test som du kan ta da?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hei du! :-) Jeg får slike mensmurringer som du beskriver før eggløsningen. De kan godt være at EL-tester ikke slår ut ennå, for hos meg varer den murringen flere dager - og det kjennes akkurat ut som om mensen skal kommer hvert øyeblikk. Men jeg ville fått tak i EL-tester og begynt å teste. Hos meg slutter smertene når egget er sluppet og testene blir negative igjen. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå