Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 28 september så da ble vel jeg fødeklar i går mandag??

Blir uansett planlagt keisersnitt på meg,datoen blir 16 september,så lenge ingenting skjer før det tiden:=).Håper virkelig ikke det,har trangt bekken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 29.september. Men har vel mest sannsynlig lengre igjen å gå enn deg da heldigen! Sikkert litt greit å "vite" når bebbisen kommer. Bare knipe igjen frem til den 16 du da! Lykke til!

Skrevet

Og jeg blei fødeklar i dag, så da er vi alle septembermødre fødeklare for min termin er 30.sept og det er jo siste dagen i mnd:-) Meeeen forberedt på et oktoberbarn jeg da!

Skrevet

Hvordan deffinerer dere å være fødeklar? Jeg har termin 27. september, og regner jeg med at jeg er fødeklar da...

Skrevet

Du er lissom fødeklar når du går ut i permisjon og har 21 dager igjen til termin:)

Skrevet

Det var oppklarende. Da er jeg pr definisjon fødeklar fra imorgen jeg da.

Jeg hører egentlig hjemme i oktober klubben, men VIL VILVILVILVILVILVILVIL snike meg inn i september gjengen. Imorgen skal jeg på 4 modningsakupunktur. Nå er det heller ikke så greit å være hjemme i huset pga av så mange arbeidere, så da får jeg gå tur istedet, det hjelp sist. krysser fingrene for nå også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...