Gå til innhold

Drittlei

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg drittlei, lei av å påan igjen, lei av å få mens og bli så skuffet, lei av å kjøpe e.l. tester, lei av å ta testene, lei av å regne på sykluser, lei av å føle at en har innbilte symptomer på at en er gravid, lei av å prøve å vere avslappet til hele greia selv om en tenker på det hele tiden, lei av å drive å time sex som ikke føles naturlig, lei av at hele humøret blir påvirket av rødt toalettpapir, og typisk at det skjer når en har besøk og koser seg også skal en tur på toalettet får en til å miste humøret totalt resten av den dagen. lei av å gå å håpe på at en er en av "gjengen" (de gravide) for så å få det bekreftet at det er en ikke. Lei av at det blir dårlig stemning mellom en selv og sambo, lei av at det fører til masse krangler, lei av at alle rundt en er gravide og ikke en selv, og ikke minst lei av å ikke vite om det noen gang kommer til å gå fordi en er førstegangsprøvende.. lei lei lei, og nå måtte jeg bare få det ut, ikke bare for å syte, men også for om noen har det litt på samme måte, så er en ikke alene!!

...og jeg som en gang for lenge siden gledde meg til prøveperioden og tenkte det skulle bli en spennende tid... jadda. men kanskje jeg skal prøve å hente frem igjen noen av de følelsene til neste gang.. og tenke positivt; jeg har en mann jeg kunne tenke meg barn med! sender "hold motet oppe -støv" til alle som har en seig "rød dag"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei...

Hvor lenge har du vært prøver ?

Forferdelig at du føler prøvetida sånn , men stå på - spiren sitter snart :)

Lykke til :)

hilsen prøver 29 pp...

Skrevet

Stå på, Spirehåp! det blir din tur også! Mange varme tanker til deg!

Skrevet

Kunne ikke skrevet det bedre selv. Godt å vite vi er flere. Har ikke prøvd så mange pp'ene jeg da, men med lange sykluser har jeg holdt på en stund likevel.

Ønsker oss alle lykke til og går for at det før eller senere klaffer for oss også :)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen...Har prøvd i 4 år nå uten og lykkes....Frustrerende :o(

Skrevet

Glemte å skrive masse lykke til alle sammen :o) Må jo bli vår tur også ;o)

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv. Er selv drittlei. Er i min 13 pp, hvorav 4 pergorunder. Venter nå på TR..og kjenner jeg gruer meg til nok en gang å se det røde på papiret. Blir så skuffet hver gang. Godt å vite at man ikke er alene, selvom det samtidig er kjedelig å se at det er så mange som sliter med å bli gravide.

Skrevet

Har det ganske likt! Blir mer og mer lei og irritert! for hver gang tr dukker opp:( Var sååå spent og glad da vi endelig bestemte oss for å prøve å bli gravid, etter å ha tenkt på det en god stund uten å riktig våge å kaste oss ut i det. Nå er det egentlig bare stress hele prøvingen.

Men det blir vel vår tur en gang også:)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei

Kjenner meg veldig godt igjen, var der for tre år siden. Da hadde vi prøvd i flere år, det er mange mensrunder å nedturer...men vi prøvde prøverør å lyktes heldigvis med det. Anbefaler å søke hjelp før det går på helsa løs..Det å ikke vite om man noen gang skal bli mor er til å bli gal av når dette er det man ønsker overalt på jord!!

Mitt råd er å ta kontakt forå få info om prøverør for å finne ut om dette kan være noe for dere:)

Lykke lykke til!

Skrevet

tusen takk! da har du prøvd mye lengre, regner med dere har testet at dere kan få, så det er bare å veeeente? uansett når en endelig er klar så skulle det vel helst skjedd igår. håper veldig det blir en baby på deg snart!!! "bare" ønsket spire siden nyttår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...