Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 å bytte klasse og kontaktlærer for en eller to av elevene på et stort trinn - uten å informere foreldrene? Altså, byttet er sikkert velbegrunnet det - men jeg er veldig skuffet over manglende informasjon. (og tillit?)
Gjest Filifjonka Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Forstår jeg deg rett nå: Ditt barn har blitt satt i en ny gruppe, og har fått en ny kontaktlærer, uten at du har fått vite det av skolen? Jeg aner ikke hvor vanlig dette er, det finnes neppe noen statistikk på slikt, men uansett er det ikke greit! Uansett grunn for bytte skal foreldrene informeres.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ja, du forstår helt riktig. Er rett og slett litt rystet jeg.... Har (naturligvis) snakket med lærerne nå og også fått en slags forklaring på mangelen på informasjon, men jeg forstår ikke helt formålet med å "holde oss utenfor". Trodde informasjon, kommunikasjon, og samarbeid var in-ord for tiden, men ikke på vår skole altså.... HI
Lisapisa Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 På skolen der jeg jobber er det ikke vanlig. Barna får en kontaktlærer som de og foreldrene blir kjent med og skal ha denne helt til lærerebytte til mellomtrinn og ungdomstrinn. Men om det blir bytting har foreldre krav på å få informasjon om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå