Lille diamant Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Etter utskrapning 15.august så fikk jeg infeksjon to dager etterpå, og måtte derfor ta en pencilinkur. Hadde smerter da, og disse gikk vekk når jeg var ferdig med kuren. Nå har disse smertene nedi livmoren kommet tilbake, og de er såpass vonde at jeg vurderer å ringe legen imårå, og få en sjekk. Men føler det allerede har vært så mye styr med meg da jeg var på sykehuset hele 5 ganger på en uke da de oppdaget MA'en...så visst det er normalt med verk og smerter etter å ha mistet og hatt utskrapning, så er det jo ikke vits at jeg ringer og virker helt hysterisk enda en gang. Sukk..er så lei nå, har bare lyst at alt skal bli som normalt igjen Håper noen kan svare meg?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Har fortsatt smerter etter SA for 2 uker siden.,. skal til legen i morgen. Skal høre med legen om jeg kan få ul for å se om alt er kommet ut av seg selv. Håper smertene dine forsvinner, hvis ikke ville jeg tatt en tur til til legen. Lykke til!
Gjest Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hadde utskraping etter MA 21.aug, og har ikke hatt noe vondt (fysisk iallefall...), annet enn at jeg har hatt d jeg vil kalle eggløsnings-vondt i over en uke nå... Hadde en MA ifjor sommer oxo, da fikk jeg noen gedigne cyster etterpå. Kan vel være d nå oxo, og d kan vel du oxo ha fått. Men ta deg en tur til legen, tviler på du skal ha så vondt så lenge etterpå. (Legene har utrolig godt betalt, så BRUK dem !! hehehe)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt etter min utskrapning i slutten av juli. Og hvis det er samme smerter som du hadde ved infeksjon ville jeg gått til legen igjen hvis jeg var deg. Mange varme tanker til deg, og snart er det din tur til å bære frem en frisk, liten vidunderbaby!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Jeg hadde MA og utskrapning 13. juli i år og jeg har hatt mye smerter siden da. Ingen feber eller vond lukt så det er ingen infeksjon. Legene sier at det ikke er farlig men at jeg er uheldig som opplever smerter. Har ringt flere ganger til sykehuset og spurt for å forsikre meg om at det er greit å ha vondt og de har hittil ikke tatt meg inn til undersøkelse. Skal til etterkontroll neste mandag, så da er jeg spent på om alt er ok. Hadde jeg vært deg ville jeg har ringt og sjekket i alle fall. Ønsker deg riktig god bedring og lykke til!
Lille diamant Skrevet 8. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2009 Hei jenter! Takk for svar. Fikk komme til legen idag, og alt så ut til å være iorden tok blodprøver av meg og GU. Så føler legen tok meg på alvor og det var godt.. Så skulle ringe tilbake om det vedvarte den neste uken. Men føler egentlig at det har blitt litt bedre idag, så kan være at det går over da Så nå får jeg bare vente på første mens, så kan vi prøve på nytt. Gleder meg masse til det! Lykke til med prøvingen fremover alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå