Gå til innhold

Startet med strømpebukser ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å kle deres søte små, med strømpebukse ennå? Jeg er litt i tvil - det er kanskje ikke nødvendig ennå, men når han sitter i vogna glir jo buksene oppover leggene... Pledd er ikke så populært, det får ikke ligge i fred. Hehe. Kanskje det alt er på tide? Gisp - hvor ble sommeren av???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, strømpebukser er på plass allerede. Lurer og på den sommeren. Hele året egentlig. De siste 4 årene for den del.

Det er en klisje, men etter man får barn fyker årene virkelig avgårde. Innbiller meg at jeg er 22 enda;)

Skrevet

Jeg begynte med det for en stund siden. ;) Ikke akkurat vært noe sommer i år. Jeg bruker nesten mer strømpebukse enn bukse. Når vi går tur har jeg hatt bare body og strømpebukse på vesla. Jeg har alltid bukse i stelleveska om det skulle bli kaldt for henne. Det er bedre å ha på strømpebukse under og heller kle av de små om det blir for varmt. De sklir ikke opp. :)

Skrevet

Ja, strømpebuksene er i bruk igjen. Hjemme bor han i body og strømpebukse. På tur/besøk blir det bukse utenpå.

Skrevet

Ingen strømpebukser i Trondheim enda :)

Vi har hatt en laaaang og fin sommer vi da *gni det inn*..18-20 grader helt frem til helga som var i grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...