Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 vi skal gifte oss om 2 år, og har ikke spart mye til bryllupet enda.... Jeg er akkurat ferdig med permisjon og har begynt i jobb og går ned i stilling. Får inn mindre enn jeg hadde i permisjon. Mannen begynner i ny jobb og går ned i lønn i 3 mnd og går opp igjen på samme nivå etter det. Og hvis jeg ikke får meg en ekstrajobb som nattevakt etc, kan ikke vi klare å spare så mye.... hvor mye sparte du til ditt bryllup? Og hvor mye brukte dere totalt? Vi vi lha et billig bryllup... men må ha god mat!! Planen min var at jeg skulle ligge på samme nivå som jeg gjorde på lønn, og da kunne vi spart minst 20000 i året, totalt 40000. +++ blir jo litt feriepeng og håper på en bonus fra jobben til mannen.... help...! trenger råd!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Vi sparer 5000 kr i måneden på sparekonto, begynte å spare da det var 14 måneder til bryllupet. I tillegg tenker vi å bruke feriepengene neste år.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 sparte egentlig ikke så mye vi, men handlet inn litt hver måned i stedet
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 ja, nå er det 2 år til vi skal gifte oss, og pr dags dato klarer ikke vi å spare en dritt! har 6000 på sparekonto, har akkurat begynt i jobb fra permisjon og har gått ned i lønn det som vi sparte.... må jo bare få meg mer jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå