Gå til innhold

dere som venter tvillinger/har tvillinger, se hit litt,

januarbaby+maibaby

Anbefalte innlegg

testet dere ekstra tidlig positivt?

Tok dere folat før dere ble gravid?

Ble dere gravid rett etter p-pilleslutt?

Jeg testet positivt 9 dager etter eggløsning, føler magen har vokst allerede, er bare i uke 7. Er ufattelig trett, men ikke dårlig.

Ble gravid rett etter p pilleslutt.

Har en jente fra før og var ikke trett i det svangerskapet...

Fortsetter under...

Heia.

Jeg testet positivt 7 dager etter eggløsning. Tok folat i 6 måneder før vi begynte å prøve. Ble ikke gravid på de to første forsøkene etter p-pilleslutt, men på 3 forsøket.

ble faktisk kvalm og dårlig allerede 1 dag etter at eggene hadde festet seg, og er det enda nå i uke 20. Trett har jeg vært hele tiden, men det var jeg med våres første også. Magen er så stor som om jeg skulle være 7 måneder på vei og ikke 20 uker...hehe, men stortrives med magen=)

Jeg lurer på jeg har tvillinger jeg også. Er snart 9 uker på vei og magen min har blitt stor som jeg hadde vært 4-5 mnd på vei (Veier 55 til vanlig), men har gått ned i vekt på grunn av kvalme. Jeg er veldig kvalm hele dagen og klarer ikke å få i meg noe enn grønne epler og banan.

Når jeg våkner om morgen så er magen min veldig hard og deler seg i to.

Jeg har ett barn fra før.

Tok ikke test før jeg var 4+4, da var den positiv.

Tok ikke folat før jeg ble gravid, i hvertfall ikke jevnlig og ble ikke gravid rett etter p-pilleslutt. Har heller ikke tvillinger i familien.

Men jeg var kvalm og kjente at det var noe på gang fra jeg var 4 uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...