Gå til innhold

Kallenavn på barna? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i mange forskjellige kosevarianter:

jenta mi, kosejenta, godjenta, skatten, gullklumpen, puseklump, tøysefrøken, snuppemor, hønefrøken, tulleklump, skattepus, gullskatt, frøknene, twinser, boller, mine vakre, lille kanin, elsklinger mm.

Og jada, jeg susser på munn og sier jeg elsker deg. Men oftest sier jeg glad i deg. Stakkars små, blir jo overøst;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som oss:) Knuttemor,gollejenta,snuppa,tøsekopp,skattemor,,elskling++++ vi nusse på kinnene og munnen,og sier å at vi elsker henne.. hun vet hvertfall at vi er glad i henne:-D

Skrevet

Godklumpen,godgutten, kompis, klatremus, vennen, skatt - også dukker det stadig opp nye som ikke blir så mye brukt,

Synes det er utrolig koselig å ha han sittende på fanget å lese bok eller se TV, da blir det laaange koser.

Skrevet

;) Nå ble jeg faktisk så flau at jeg for første gang må bruke anonym knappen her..;) Men 2 åringen går for tiden under navnet rotta! ;) Aner ikke hvorfor, tror det begynte på sambo av en eller annen grunn.

Er jo forferdelig stygt, men lurer på om det begynte fordi han var litt rampete/pøblete.. Går litt i perioder hva vi kaller hverandre for her i huset ;)

Skrevet

gogutt og gojenta, tassegutten og tassejenta, snuppa og snuppen, goungen min,

Skrevet

Her e det som dere andre- maange varianter ;) gullgutten, gullassen, tuttebass,gogutten,babygutten:D, mammas lille tuttelutt..hehe,kjært barn har visst mange navn.

Det mest brukte har mini selv kommet med, da han skulle lære å si navnet sitt som er Lukas Dominik, Dominik ble uttalt snobbegikk, så nå roper vi på enten snobbegikk eller snobbi, og han syns det er velig morsomt :P

Skrevet

Å jada her er det mange kallenavn : storeprinsen (vi har en lilleprins også:-)), vennen, tøysekoppen, godgutten, gullgutten, sjønnasen etc

Skrevet

Kaller henne alltid for lillemor her inne, men hjemme går det mest i bebbo og bebbolille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...