Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til å bli gal av..blør igjen..friskt blod, og mer enn i forrige uke..

Livredd jeg..tør nesten ikke gå på do igjen.

Har heldigvis time til ul i morgen..

Jeg vet ikke helt hva jeg skal forberede meg på...

Skrevet

Trenger ikk bety at noe er galt. Husker jeg også hadde et par runder med blødning i begynnelse av graviditeten. Friskt, rødt blod med ca en ukes mellomrom. Og mange nok dråper til at jeg ble redd, husker jeg. Festeblødning og ganske normalt sa jordmor.

Tulla er nå 2 år.

Skrevet

Takker for det..blir litt matt, men heldigvis får jeg sjekket det opp ï morgen... Mental f/(&(%&%...ROLLERCOASTER dette...

Skrevet

Å nei. Slikt er så skummelt.

Om det er noen trøst leste jeg i mitt nevrotiske førstetrimester at 25% av kvinner som fullgår et svangerskap opplever blødninger i første trimester. Håper Ullern kan berolige deg med at alt er fint i morgen!

Skrevet

Uffda Ugla, skjønner godt at du blir redd. Men jeg VET at blødninger ikke trenger å bety at noe er feil. Det har skjedd med flere venninner av meg. De har blødd - til dels mye - og likevel fått flotte babyer : )

Håper du klarer å holde fast i den tanken.

Stor klem fra meg

Skrevet

Ja, og så vet jeg jo at det er så ufattelig lite å gjøre til eller fra.

Så nå sitter jeg her da, og prøver puste rolig.

Trenger alle gode tanker og vibber jeg kan få! :)

Skrevet

Jeg skjønner godt at du engster deg pga. alle skrekkhistoriene, men mange blør uten at det er noe galt. En venninne av meg begynte å blø tidlig i graviditeten og trodde hun mistet, men alt var i skjønneste orden når hun var på kontroll. I dag har hun en jente på 2 år. Jeg krysser fingrene for deg, Ugla!

Skrevet

Sender deg masse gode tanker og krysser fingrene for at alt går bra! Lykke, lykke til på UL i morgen!

Skrevet

Krysser fingrene for deg jeg også Ugla. Har også hørt at enkelte kan blød litt tidlig i svangerskapet og at det er helt ufarlig. Men skjønner godt at du ensgter deg. Da det skjedde i forrige uke var alt i orden- tenk på det:-) jeg sender gode vibber!

Skrevet

Krysser fingrene for deg, Ugla, og sender alle de positive tankene jeg bare kan!!!!!

Skrevet

Der var det et hjerte gitt!

Den lille saken hadde vokst fra 2,6mm til 6,2mm og hadde fått sitt eget lille hjerte.

Turde nesten ikke le når jeg lå der, for da så jeg hvordan alt bevegde seg rundt den lille prikken. Men jeg klarte ikke la være.

Kona smilte og lo hun og gitt.

Fikk ny time til ultralyd om 2,5 uke. Og da mente hun at dersom alt fremdeles så like bra ut så hadde vi svært god sjanse for å komme oss inn i et normalt svangerskap.

Var hos fysioterapauten idag og, på grunn av smerter i høyre del av hofta. Det fikk jeg sist og, men da rakk jeg ikke få behandlig før etter at jeg hadde mistet. Og det viser seg visst å være bekkenløsning. Bekkenløsning med gangproblemer når jeg er 7 uker på vei?? Det var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg. Men hun mente at hun hadde gode sjanser for å få ordnet det når jeg kom så tidlig til behandlig. Let's hope!!

Men...Det lever!!!!!!

Skrevet

Å, så bra!!! Gratulerer!

Statistikken sier at bankende hjerte i uke åtte er like bra som tolv fullgåtte uker, og uke sju kan da ikke være den helt store forskjellen.

Jeg fikk symptomer på bekkenløsning i uke seks, selv om det tok en stund før verken jeg eller legen skjønte at det var det. Anbefaler fysioterapi, bassengtrening, bekkenbelte og ta det med ro etter behov på det sterkeste, det er lite kult om det når vraltenivå.

Skrevet

Det var gode nyheter Ugla !!! Gratulerer med graviditet og ikke minst et flott bankende hjerte. Nå går det rette vegen :-)

Masse masse lykkeønskninger videre, klem

Skrevet

Takk jenter!

Tro når redselen egentlig slipper taket? Kanskje etter neste ul?

Hehe..det er lov å håpe! :)

Skrevet

Å-så godt å høre ugla!Jeg harvært gjennom dette m blødning en del ganger-og d gikk ikke bra, men utrolig godt å høre at alt var iorden med deg og lillen..........Har en god følelse på at det går fint hele resten av reisen!Lykke til!

Skrevet

Det kan jo selvsagt fremdeles skje ting, gynekologen sa at det fremdeles kunne være forvarsel om abort, men det trengte heller ikke være noe galt.

So far, so good... :)

Nå er det bare å vente på neste ul. Da er vi 9+3.. :)

Skrevet

Så flott, Ugla! Eget hjerte er bra å ha ; )

Har tenkt på deg i dag, så det var godt å komme hjem og lese at alt er som det skal være!

Skrevet

Nå ble jeg glad :) :) :)

Veldig godt å lese at det sto bra til! Har vært barnevakt for tantungen min på 5 mnd i kveld... Søsteren min blødde stadig vekk gjennom svangerskapet, men skjønne snuppeluppen klorte seg fast! Håper det gjelder for din lille gullklump også!!!

Skrevet

Godt å høre at det var et bankende hjerte der inne :o)

Bekkenløsning fikk jeg symptomer på før positiv test!! helt utrolig at det går an- men det gjør det! jeg er 28+1 i dag og sliter skikkelig med bekkenet- går til gruppefysio to ganger i uka , i basseng og i sal - det lønner seg å trene bekkenet - det kommer et liv etterpå også :o)

Skrevet

Så godt å lese at det sto bra til:-) Bankende hjerte er gode nyheter!

Skrevet

Så fint at alt var i orden med den lille .:) Håper du slipper flere nervepirrende opplevelser og at du får et fint og problemfritt svangerskap!

Skrevet

Så godt å lese at alt var i orden! Håper det fortsetter slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...