Gå til innhold

Rulle rundt 2 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 2 mnd snur seg fra mage til rygg, og det virker som det er bevisst også. Er ikke dette litt vel tidlig, eller flere som har begynt så tidlig? Tror ikke eldstemann var så tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge "boken" er det vel tidlig, men lille snuppen min har snudd seg fra mage til rygg siden hun var 5 uker. Fikk høre at det ikke var bevisst siden det var så tidlig. Men nå 4mnd senere bruker hun samme teknikken som da, selvfølgelig litt lettere men det er fortsatt likt. :)

Skrevet

Ja, det er tidlig. Vår gutt ruller også rygg til mage, han begynte etter 10 uker. Ruller seg over på siden og vipper deretter på magen. På magen får han imidlertid problemer (ikke sterk i nakken enda), så jeg må snu han tilbake igjen.

Skrevet

Rulling fra mage til rygg kan kalles hell i uhell, dvs at de "tipper" over selv om de ikke helt mener det! Jenta mi hadde også en liten periode da hun var bare noen få mnd gammel da hun rullet denne veien, og jeg syntes også at det så veldig bevisst ut. Men den gang ei, for etter en uke eller to sluttet hun helt med det, og begynte ikke med det igjen før hun var nærmere 6 mnd=)

Skrevet

Hei, jenta mi rullet rundt da også, har også fra hun var noen uker lagt seg over på siden når hun skal sove. Men nå, når hun er 3,5mnd ruller hun rundt på en annen måte, bruker hele kroppen å tar i, det er ikke så "tilfeldig" lenger.

Legger jeg hun på ryggen ruller hun over på magen, så legger jeg hun på ryggen igjen å hun ruller over, igjen og igjen. Sånn fra rygg til mage også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...