Regnbuesau Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 TR skulle vært her for lenge siden...og jg plages litt med smerter i siden/nederst i magen. Og jeg har tatt 2 tester - dn dagen jg var 4 dager over, og på dag 10 over, og begge var negative. Kan jeg likevel være gravid? Jeg klarer ikke helt å slå fra meg tanken på om jeg kan være graivd
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 uff, vet hvordan dette er... gikk en gang 9 uker over tiden, men nada viste seg på tester, ble til slutt så fortvilet at jeg dro til legen, og da viste det seg at jeg hadde en samling med ganske store cyster på eggstokken, noe som hadde forhindret eggløsningen.. ikke for å skremme deg eller noe, uff.. men det er jo en grunn til at det står i pakningsvedlegget på graviditets testene at hvis man kun tester neg, men fortsatt ikke får mens, bør man oppsøke lege... vent et par dager til, plutselig så kan du teste positivt vettu.. håper på det beste!
Regnbuesau Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Takk for svar! Jeg skal vente et par dager, og så tar jeg en ny test. Hvis den er like negativ, så oppsøker jg lege er vel det beste... blir bare litt snål av å gå rundt å tenke på om jeg KAN være gravid, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå