Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Lillegutt har bitt seg kraftig i leppa og fått sår, og lurte derfor på om jeg kan smøre litt med corsodyl for å unngå infeksjon? Han har tidligere hatt gule stafylokokker rundt og i munnen, og det var helt forferdelig, så vil helst unngå det nå. Noen som vet?
tante grusom master of law Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg foreslår at du spør en lege eller sjekker litt mer pålitelige kilder når det gjelder medisinbruk på barn. Du vet jo ikke hvem som svarer her inne.
Fikk maibaby06 Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ved tannskade fikk min på 2 og et halvt år "foreskrevet" corsydol, som vi penslet på tannen en ukes tid. De skal helst ikke svelge noe av det. Hør med apoteket, spør gjerne etter farmasøyt, det gjør jeg alltid når jeg lurer på sånne ting:)
Iselilja Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Det kan du absolutt! Bruk en q-tip til å pensle med, og bruk gjerne gelen i stedet for munnskyllevannet (men hvis du har munnskyllevann stående kan du fint bruke det) Hilsen tannlege
Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Tusen takk for svar. Turte ikke ta sjansen, så lot være å smøre ikveld, men ser an såret imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå