* * felicia** Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Helt utrolig altså. Var på 3. UL i dag (pga tidligere mange aborter). I dag så jeg armer og ben som sprellet som besatt, helt fantastisk. Er 11+4 i dag. Var på UL for ca 4 uker siden og da var armene bare to små utvekster. Måtte bare dele gleden. Var så utrolig rørerende. Hun som ga meg UL trodde nok jeg var småsprø. Jeg var fra meg av begeistring og var helt der med "ååååå, se på beina, åååå se på føttene osv". Er helt småtussete jeg nå.
idamamma-00 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Åhhh... Høres fantastisk ut!!!! Jeg er 10+3 i dag, og skal ikke på ul før i uke 13. Klarer nesten ikke vente!!!! Sjekket dere nakkefold på denne ultralyden? Var det 3D? Gleder meg veldig til det blir min tur til å få se vidunderet, da blir det kanskje mer virkelig for oss begge;)
* * felicia** Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg vurderte å sjekke nakkefold, men turte ikke helt å be om det siden det bare var en kontroll for å se at foster hadde det bra. Men kunne godt ha tenkt meg det ja. Det var ikke 3D, og det er sikkert ennå mer fantastisk. Du kan virkelig glede deg. Uke 13 er helt supert for en ultralyd, da får du se masse. Lykke til. Det blir helt klart mer virkelig, det kan jeg garantere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå