Lillypia Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Skjønner ingenting jeg denne pp...håper noen har noen synspunkt? Jeg har vanligvis 27-32dagers syklusen...som oftest rundt 28. Forrige mnd var 27. Begynte å teste etter el rundt dag 10 og har hatt 5-6 positive tester??! Tre helt positive hvor strekene er helt like, og to nesten helt. pleier alltid å ha el nesten positiv og så en dag med fult positiv. Den første helt positive kom på dag 18, og jeg har vanligvis el dag 14-15. I dag er dag 20 og jeg tester fremdeles helt positivt!
-68mamma Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Skal ikke test-streken være sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv?
pippi_78 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 -68mamma har rett i at test-streken skal være sterkere eller like sterk som kontrollstreken for at den skal være positiv, så de første du beskriver kan du se bort fra. Hvis den første positive kom på dag 18, ville jeg trodd at du kunne få positiv test MAKS to dager til! Dvs dag 19 og til nød dag 20, i allefall hvis du testa tidligere på dagen da enn dag 18.. Egget skal jo vanligvis slippes 12-36t etter positiv test (første positive test!!!!!). Så jeg vil tippe at du får en negativ test igjen i dag. Si fra om jeg har rett, da ;-)
Lillypia Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Du hadde rett, jeg fikk negativ i dag! Jeg vet meget godt at en strek ikke er positiv før den er like sterk eller sterkere altså. Jeg har testet med el-tester i alle pp i alle fire graviditetene, så derfor jeg synes dette var så rart. Aldri vært borti. De tre helt positive var like sterke og jeg testet på helt samme tid på dagen alle tre dagene. Og med el-vanligvis rundt dag 14, er det jo litt spesielt med el dag 20-21!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå